Hva' i hede hulan er det?? (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Muhmi

sommerbarn<3 skriver:

Ja, mit kom jo også bare lige pludselig.

Hvis det ikke går væk hurtigt kan du få hormoncreme mod til. Det har jeg fået nogen gange. 

Men prøv at undgå at vaske hænder så meget og evt smør med locobase. Det er den eneste creme som hjælper mig.

Vil jeg gøre, må hellere smutte til lægen, hvis det ikke bliver bedre i morgen, den får hele armen med creme og babyolie i aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Kløver

Muhmi skriver:

Har smurt tre gange med en meget fed creme og det har da også hjulpet lidt, men jeg må bare blive ved så

Her tager det også lang tid, er især slemt hvis der er frost. Smører tit tykt lag på de angrebne steder, helosan er rigtig godt

Anmeld

19. januar 2014

Muhmi

I&M skriver:

ligesom mig jeg har det og det svier meget når jeg vasker den .. smut til læge imorgen så hun giver dig recep af creme...   jeg får den kun om vinter...

Vil jeg gøre, for det her er faktisk ikke særlig rart

Anmeld

19. januar 2014

Muhmi

Maja84 skriver:

Her tager det også lang tid, er især slemt hvis der er frost. Smører tit tykt lag på de angrebne steder, helosan er rigtig godt

Okay, jamen så må jeg bare give den gas med cremer og olier hehe

Anmeld

19. januar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Muhmi skriver:

Vil jeg gøre, må hellere smutte til lægen, hvis det ikke bliver bedre i morgen, den får hele armen med creme og babyolie i aften

Pas på med babyolien, Den lægger et lag ovenpå huden som faktisk kan gøre huden mere tør fordi den ikke kan optage fugt. 

Anmeld

19. januar 2014

M &.I

Muhmi skriver:

Vil jeg gøre, for det her er faktisk ikke særlig rart

ja præcis....

Anmeld

19. januar 2014

Tvillingemor80

Muhmi skriver:

Kom dit også sådan pludseligt ud af den blå luft og spredte sig så hurtigt?

Pas - det ved jeg faktisk ikke.. Men synes det ligner eksem.. jeg ville smutte til læge hvis det stadig er der i samme omfang i morgen

Anmeld

19. januar 2014

Fuglemor

Mine hænder ser sådan ud når jeg ikke passer på og har vanter på. Når jeg får kulde og frost på dem ender de med at se sådan ud

Anmeld

19. januar 2014

Muhmi

sommerbarn<3 skriver:

Pas på med babyolien, Den lægger et lag ovenpå huden som faktisk kan gøre huden mere tør fordi den ikke kan optage fugt. 

Okay, godt du sagde det, for skulle lige til at gøre det haha Så stiller jeg den lige fra mig igen

Anmeld

19. januar 2014

Janni.

Pas, jeg aner det ikke.. Men du har en sød hånd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.