Wtf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2009

qp

De er fuckin syge i hovedet, det er hvad de er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Muffinmus

Man kan kun konstatere at der desværre er folkeslag i en stor del af de fattige lande der er bindegale..Jeg er sørme ikke rasistisk, men er sgu ærligt pissetræt at se og høre om komplet uudviklede abehjerner der behandler både børn og kvinder som lort.... de skulle selv turen igennem alt hvad de gør ved andre.

Anmeld

1. august 2009

bette

MariaE skriver:

Man kan kun konstatere at der desværre er folkeslag i en stor del af de fattige lande der er bindegale..Jeg er sørme ikke rasistisk, men er sgu ærligt pissetræt at se og høre om komplet uudviklede abehjerner der behandler både børn og kvinder som lort.... de skulle selv turen igennem alt hvad de gør ved andre.

kan kun give dig ret i det du skriver..

sidder sku her og får det helt dårligt inde i mit hjerte.. og se de stakkels børn græde over chokket..

kunne..... det vil jeg helst ik nævne her.. men hold da op hvor blev jeg sur da jeg så det

Anmeld

1. august 2009

Becks

Det er fandeme sygeligt

Anmeld

1. august 2009

Mira0911

Jeg blev rigtig chokeret da jeg så det igår.... Hvad tænker de dog på...

Anmeld

1. august 2009

JustAnotherName

Puuuuuuuhhhh.....                 
Det går lige i mig, som en mavepumper der slår vejret ud af én og giver kvalme. FØJ hvor væmmeligt altså. SYGE SYGE SYGE MENNESKER !!!!!
Og stakkels børn af en psyko-kultur/ritual  

Anmeld

1. august 2009

JustAnotherName

De børn er jo simpelthen SKRÆKSLAGNE i blikket
Og hvor meget de end måtte have lyst til at gøre modstand, så er de jo fuldstændig i de voksne vold ....og ja, det ER sgu vold !!!

Anmeld

1. august 2009

Ox.

Ej puha, det er til at få det helt skidt over! 

Anmeld

1. august 2009

Mormilla

Hvordan kan man gøre sådan noget? Det ville jeg aldrig gå med til!!!

Anmeld

1. august 2009

Ayasmor

det kan da ikke være rigtigt at sådan noget kan være lovligt.. Og hvad med de små børns ryg og nakke osv. Hovedet bliver jo slået tilbage idet de rammer lagnet.. Sidder og får det helt skidt over at de små skrækslagende børn.. Min datter skal ALDRIG nogensinde udsættes for sådan noget.. Og mon ikke hun får en mere blomstrende barndom når hun ikke bliver udsat for den slags!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.