Wtf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
30 svar
0 synes godt om
1. august 2009

TbCp

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

MaleneG

Hold da op
Tænk hvis de rammer ved siden af lagnet

Anmeld

1. august 2009

Sabina & Simone

Stakkels børn...
De er ikke rigtig kloge... Tænk hvis nu en af ungerne vender sig eller noget i farten... Kunne slet ikke bære tanken om at skulle gøre det ved min datter... Og da slet ikke for at få et blomstrene liv...
LANGT UDE...!!!

Anmeld

1. august 2009

Fam. Madsen

Sabina84 skriver:

Stakkels børn...
De er ikke rigtig kloge... Tænk hvis nu en af ungerne vender sig eller noget i farten... Kunne slet ikke bære tanken om at skulle gøre det ved min datter... Og da slet ikke for at få et blomstrene liv...
LANGT UDE...!!!

Jeg er så ening med dig... puha bare tanken gøre mig gal der er ikke nogen der skal gøre det ved min søn...

Anmeld

1. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
det er satme ikke rigtig kloge! nogle burde smide dem ned i et lagen fra 15 meters højde!!!

Anmeld

1. august 2009

Brams

Jeg får helt ondt i maven bare ved at kigge på den film - de burde skamme sig

Anmeld

1. august 2009

Plysbjørnen

ved slet ikke hvordan jeg skal skrive min mening. men de er jo hjernelamme oven i skalen.

Anmeld

1. august 2009

Sjl-msl-Mkl

Caroline86 skriver:

det er satme ikke rigtig kloge! nogle burde smide dem ned i et lagen fra 15 meters højde!!!

JA!!! og så skulle de flytte lagnet, så var der vist nogen der ville få et blomstrende liv.

Anmeld

1. august 2009

anna-jonas

Tina, tina, tina.......Sådan noget skal du jo ikke se, vel?? Det rumstere bare i dine følelser hele weekenden.

Stakkels små børn. Håber at de ikke er alt for traumatiserede efter sådan en omgang.
Mette

Anmeld

1. august 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Tina, tina, tina.......Sådan noget skal du jo ikke se, vel?? Det rumstere bare i dine følelser hele weekenden.

Stakkels små børn. Håber at de ikke er alt for traumatiserede efter sådan en omgang.
Mette

Det har du helt ret i Skal lade være at se den slags ting.

Men stakkels børn altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.