Dele barslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal vi dele barslen?.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.005 visninger
29 svar
16 synes godt om
17. januar 2014

julia Nielsen

Hej vi har snakkede om at dele barslen op herhjemme

Så jeg tager den første halvdel og han(min kæreste) tager den anden halvdel

Er der nogen der har erfaringer med om det er en god idé??

har hørt det skulle været godt for barnet, så hun også kan lære far lidt at kende

Skriv meget gerne jeres meninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

Muffinmus

Gør som i føler for her ville min mand gerne være fri for barslen og jeg ville gerne have den min mand tog fem uger, plus de 14 dage. Men jeg ammede også ret meget til hun blev 8 mdr, så for mig ville det have ødelagt amningen og mit barns elskede hyggemåltid. Og folk kan sige hvad de. Vil, men at få mad fra en plastikpat( flaske) er i min verden ikke en mulighed når man har babser der virker

Anmeld

17. januar 2014

Mor til Ella

julia Nielsen skriver:

Hej vi har snakkede om at dele barslen op herhjemme

Så jeg tager den første halvdel og han(min kæreste) tager den anden halvdel

Er der nogen der har erfaringer med om det er en god idé??

har hørt det skulle været godt for barnet, så hun også kan lære far lidt at kende

Skriv meget gerne jeres meninger

Det skal man gøre præcis som man selv ønsker!

En af grundene til at mange ikke har far mere ind over barsel kan være at i mange familier er det far der trækket den store lønnings pose med hjem, og miste en stor del af den er der ikke mange der kan, så det skal man selvfølgelig også tænke igennem

Anmeld

17. januar 2014

julia Nielsen

Ja det er rigtigt

jeg tænker også at jeg tager det meste af tiden, og så kan han måske tage de sidste 3-4 uger eller noget i den stil

Ja det er også rigtigt, men jeg har bare sjældent nok mælk Og så har hun tit svært ved at får fat ,på mig

Så derfor er vi lidt tvingende til flasken

Anmeld

17. januar 2014

Mor til Ella

MariaE skriver:

Gør som i føler for her ville min mand gerne være fri for barslen og jeg ville gerne have den min mand tog fem uger, plus de 14 dage. Men jeg ammede også ret meget til hun blev 8 mdr, så for mig ville det have ødelagt amningen og mit barns elskede hyggemåltid. Og folk kan sige hvad de. Vil, men at få mad fra en plastikpat( flaske) er i min verden ikke en mulighed når man har babser der virker

Det kan jo være 100 andre grunde til at vælge amning fra, end at brysterne ikke virker...!

Anmeld

17. januar 2014

julia Nielsen

Ja det er rigtigt

Bare taknemlig over at der er en far, der kan trække nogle penge hjem, når man ikke selv kan

Anmeld

17. januar 2014

julia Nielsen

Jaja det er rigtigt

Anmeld

17. januar 2014

Mor til Ella

julia Nielsen skriver:

Ja det er rigtigt

Bare taknemlig over at der er en far, der kan trække nogle penge hjem, når man ikke selv kan

Nej det er jo det, og det ville han jo nok ikke kunne hvis han er på barsel

Men synes det er godt at mænd får lidt alene tid med deres børn

Anmeld

17. januar 2014

Tanja1234

Som andre også skriver så er det jo vidt forskelligt fra familie til familie, hvad der er det rigtige.

Jeg valgte selv at tage meget lidt barsel og hvis vi skal have én til, vil jeg gerne have endnu mindre barsel

Anmeld

17. januar 2014

Mor til Ella

Tanja1234 skriver:

Som andre også skriver så er det jo vidt forskelligt fra familie til familie, hvad der er det rigtige.

Jeg valgte selv at tage meget lidt barsel og hvis vi skal have én til, vil jeg gerne have endnu mindre barsel

Hvordan kan det være

Og hvor lidt er lidt?

Havde selv lidt barsel første gang, og jeg skal have MERE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.