Er jeg mærkelig? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Haha så vent til du kender kønnet når du er blevet gravid.
Da jeg fik afvide at vi ventede os en pige. Så alt hvad der var lyserødt virkede som en magnet på mig hehe

Haha ja det kan godt ende helt galt - for så ved man jo hvad man skal gå efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Savannah

Anonym skriver:

Hihi, kan da være jeg skal til at bruge den undskyldning 

Min er dog ikke så stor endnu, men ved aldrig hvad det udvirker sig til

Det er også længe siden jeg har købt noget, det fylder

Anmeld

18. januar 2014

pussekat

Anonym skriver:

Hej de damer

Har bare et lille spørgsmål - Vi har nu prøvet at lave ønskebabyen i 1 år nu, uden held. Det er vores største ønske og har nu søgt hjælp, også pga. min sygdom. Men nok om det, her kommer det så; er der andre en mig der har en baby-kasse? Min indeholder 4 rangler med Peter Plys, Grisling, Æsel og Tigerdyret + lidt tøj mest neutral også lidt 1-2 stykker til en pige og en dreng (kæresten ved det ikke - da jeg tror han tænker jeg må være "sindsyg") Har også et par billeder med Peter plys og vennerne som han kender til, han er begyndt bare at smile når jeg viser ham noget også jeg siger: "det her kan vi da ikke leve uden skat, kan vi?!" 

hejsa
nej det er du ikke her selv når efter min lille søn død for ca 11 år siden og her kamp i ca 9 år med min nye mand på at får en og her også være gravid

Anmeld

19. januar 2014

BabyMus

Anonym skriver:

Haha hvor godt, så kan jeg godt fortsætte for så stor er min jo slet ikke endnu 

Nej lyder til den er en meget "normal" kvinde ting

Så må vi håbe at der snart kommer en baby - Så har jeg en undskyldning for at gå mere amok 

Ja, forsæt endelig!

Altså jeg ser det jo lidt ligesom at flytte hjemmefra. Dengang havde jeg da også købt flere køkkenting osv., som stod på loftet hjemme hos mine forældre. Sådan at jeg ikke skulle ud og købe alt da jeg endelig flyttede, så havde jeg allerede noget. Det er lidt det samme her. Der er jo ting nok at købe når man skal have en baby, så synes jeg da det er rart at man har noget i forvejen, for så behøver man jo ikke at købe lige de ting når man skal til at købe en masse andet når baby er på vej.

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Ja, forsæt endelig!

Altså jeg ser det jo lidt ligesom at flytte hjemmefra. Dengang havde jeg da også købt flere køkkenting osv., som stod på loftet hjemme hos mine forældre. Sådan at jeg ikke skulle ud og købe alt da jeg endelig flyttede, så havde jeg allerede noget. Det er lidt det samme her. Der er jo ting nok at købe når man skal have en baby, så synes jeg da det er rart at man har noget i forvejen, for så behøver man jo ikke at købe lige de ting når man skal til at købe en masse andet når baby er på vej.

Det har du da fuldstændig ret i, sådan havde jeg ikke lige set det. Det siger jeg til manden næsten han siger om vi ikke skulle vente osv.  - Så må vi se om han er enig

Haha ellers gør jeg det sgu nok alligevel 

Anmeld

19. januar 2014

BabyMus

Anonym skriver:

Det har du da fuldstændig ret i, sådan havde jeg ikke lige set det. Det siger jeg til manden næsten han siger om vi ikke skulle vente osv.  - Så må vi se om han er enig

Haha ellers gør jeg det sgu nok alligevel 

Det lyder som en god plan. Og ja, du kan jo altid "komme til" at købe det alligevel.

Anmeld

19. januar 2014

Tvillingemor80

Synes ikke det er mærkeligt.. man skal da gøre det man føler for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.