Er jeg mærkelig? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hvor godt, kender det alt for godt. Alt med Peter Plys på har jeg svært ved at gå forbi, må simpelthen eje det meste af det jeg ser

Hehe. det er skrækkeligt, men det er bare så nuttet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

et-ønske

Jeg synes ikke det er mærkeligt

Jeg er dog selv lidt overtroisk, og kan bilde mig selv de værste ting ind. Så inden jeg blev gravid havde jeg intet - for så ville det nok aldrig lykkes for os nu er jeg gravid, men tør ikke købe noget, af frygt for at der sker noget

Vi har vel alle vore særheder

Anmeld

17. januar 2014

Savannah

Du er ikke alene, har efterhånden også en ret fyldt babykasse..cplus lidt ekstra og vi prøver ikke engang. Men det er dyrt at have børn,det er min undskyldning køber dog kun virkeligt billige ting.

Anmeld

17. januar 2014

BabyMus

Anonym skriver:

Hej de damer

Har bare et lille spørgsmål - Vi har nu prøvet at lave ønskebabyen i 1 år nu, uden held. Det er vores største ønske og har nu søgt hjælp, også pga. min sygdom. Men nok om det, her kommer det så; er der andre en mig der har en baby-kasse? Min indeholder 4 rangler med Peter Plys, Grisling, Æsel og Tigerdyret + lidt tøj mest neutral også lidt 1-2 stykker til en pige og en dreng (kæresten ved det ikke - da jeg tror han tænker jeg må være "sindsyg") Har også et par billeder med Peter plys og vennerne som han kender til, han er begyndt bare at smile når jeg viser ham noget også jeg siger: "det her kan vi da ikke leve uden skat, kan vi?!" 

Der har lige været en tråd om det for ikke så lang tid siden, og der var flere andre der skrev at de også have købt inden baby. Så bare rolig, du er ikke alene og jeg vil bestemt heller ikke mene du er mærkelig af den grund. Jeg har to kasser fyldt med tøj, tæpper, håndklæder og et flexibath. Jeg har heller ingen baby eller gravid mave endnu, så jeg er lige så god - eller mærkelig  som dig!

Anmeld

18. januar 2014

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Jeg synes ikke det er mærkeligt

Jeg er dog selv lidt overtroisk, og kan bilde mig selv de værste ting ind. Så inden jeg blev gravid havde jeg intet - for så ville det nok aldrig lykkes for os nu er jeg gravid, men tør ikke købe noget, af frygt for at der sker noget

Vi har vel alle vore særheder

Ja det tror jeg du har ret til, heldigvis for det kan man egentlig sige 

Jeg har også stort set opgivet håbet, men ikke altid jeg kan stå for de små søde dragter mm. 

Anmeld

18. januar 2014

Anonym trådstarter

Sally-Slingshot skriver:

Du er ikke alene, har efterhånden også en ret fyldt babykasse..cplus lidt ekstra og vi prøver ikke engang. Men det er dyrt at have børn,det er min undskyldning køber dog kun virkeligt billige ting.

Hihi, kan da være jeg skal til at bruge den undskyldning 

Min er dog ikke så stor endnu, men ved aldrig hvad det udvirker sig til

Anmeld

18. januar 2014

Mother-love

Ja du er mærkelig hahaha ej.
Jeg havde nu ikke sådan en kasse. Men jeg er begyndt at samle lidt til nr 2. Men jeg var også blevet gravid men mistede desværre her i onsdags.
Men begyndte at samle lidt ting ind for lang tid siden. Da vi havde forsøgt at blive gravide med nr 2 i 8 mdr. Men nu skal vi så på den igen.

Krydser for at i hurtigt bliver gravide nu hvor i får hjælp

Anmeld

18. januar 2014

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Der har lige været en tråd om det for ikke så lang tid siden, og der var flere andre der skrev at de også have købt inden baby. Så bare rolig, du er ikke alene og jeg vil bestemt heller ikke mene du er mærkelig af den grund. Jeg har to kasser fyldt med tøj, tæpper, håndklæder og et flexibath. Jeg har heller ingen baby eller gravid mave endnu, så jeg er lige så god - eller mærkelig  som dig!

Haha hvor godt, så kan jeg godt fortsætte for så stor er min jo slet ikke endnu 

Nej lyder til den er en meget "normal" kvinde ting

Så må vi håbe at der snart kommer en baby - Så har jeg en undskyldning for at gå mere amok 

Anmeld

18. januar 2014

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Ja du er mærkelig hahaha ej.
Jeg havde nu ikke sådan en kasse. Men jeg er begyndt at samle lidt til nr 2. Men jeg var også blevet gravid men mistede desværre her i onsdags.
Men begyndte at samle lidt ting ind for lang tid siden. Da vi havde forsøgt at blive gravide med nr 2 i 8 mdr. Men nu skal vi så på den igen.

Krydser for at i hurtigt bliver gravide nu hvor i får hjælp

Det er  jeg ked af at høre,   til dig.

Jeg kan bare ikke stå for det - prøver at beherske mig, me n ikke aldrig det lykkes

Tak, ja det håber jeg også. For det andet er da vildt belastende 

Anmeld

18. januar 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Det er  jeg ked af at høre,   til dig.

Jeg kan bare ikke stå for det - prøver at beherske mig, me n ikke aldrig det lykkes

Tak, ja det håber jeg også. For det andet er da vildt belastende 

Haha så vent til du kender kønnet når du er blevet gravid.
Da jeg fik afvide at vi ventede os en pige. Så alt hvad der var lyserødt virkede som en magnet på mig hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.