Anonym skriver:
Hej de damer 
Har bare et lille spørgsmål - Vi har nu prøvet at lave ønskebabyen i 1 år nu, uden held. Det er vores største ønske og har nu søgt hjælp, også pga. min sygdom. Men nok om det, her kommer det så; er der andre en mig der har en baby-kasse? Min indeholder 4 rangler med Peter Plys, Grisling, Æsel og Tigerdyret + lidt tøj mest neutral også lidt 1-2 stykker til en pige og en dreng (kæresten ved det ikke - da jeg tror han tænker jeg må være "sindsyg")
Har også et par billeder med Peter plys og vennerne som han kender til, han er begyndt bare at smile når jeg viser ham noget også jeg siger: "det her kan vi da ikke leve uden skat, kan vi?!" 
Jeg havde forsøgt 2 år og havde en vild trang til at begynde at købe ting jeg virkelig godt kunne lide, men alle folk sagde det bringer uheld og at det var alt for mærkelig. Jeg har så været heldig at få en dreng som nu er 7 uger og vil virkelig ønske at jeg var startede før. Ikke fordi vi ikke har penge, men tingene måtte blive lidt billigere da der kom en masse ting som vi ikke lige havde set komme

og ja man skal bare tænke på hvis nu det går galt så er det jo mega frygtligt, men at man så har taget valget om at købe de ting. Måske tænke over om man ville beholde det eller give det væk. Det var i hvert fald mine tanker om det. Men jeg havde ønsket at jeg var begyndt før, fx ting der er vildt på tilbud som en trip trap stol, tremmeseng eller andet

ved ikke om du kan bruge mine tanker til noget men her kom de
Anmeld