Hvor sarte er I på offentlige toiletter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2014

AnthonsMor

anjamichell@gmail.com skriver:

Jeg kan jo begynde.....

Jeg rører ved så lidt som muligt.... Jeg trykker og trækker helst med et stykke toiletpapir..... Også på dørhåndtag!!
Jeg bruger helst ikk de der varmemaskiner til hænderne med mindre det er dem der tørrer på 10 sek. Desuden tørre jeg altid brættet af først og synes der skulle være spritservietter til det samme!Nåh ja så synes det første stykke papir på rullenjeg det er klamt hvis mine bukser rører gulvet og jeg bruger helst ikk det første stykke papir på rullen da det er der de fleste holder fingrene når de trækker et stykke papir

Det kommer meget an på, hvordan toilettet ser ud.. Dog bruger jeg altid et stykke papir når jeg åbner døren når jeg skal helt ud fra toilettet, for så har jeg sgu lige vasket mine fingre, så gider jeg ikke få dem fyldt med lort igen

Men hvis de ser ganske tilforladelige ud er jeg altså slet ikke sippet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

EnSødMor

anjamichell@gmail.com skriver:

Jeg kan jo begynde.....

Jeg rører ved så lidt som muligt.... Jeg trykker og trækker helst med et stykke toiletpapir..... Også på dørhåndtag!!
Jeg bruger helst ikk de der varmemaskiner til hænderne med mindre det er dem der tørrer på 10 sek. Desuden tørre jeg altid brættet af først og synes der skulle være spritservietter til det samme!Nåh ja så synes det første stykke papir på rullenjeg det er klamt hvis mine bukser rører gulvet og jeg bruger helst ikk det første stykke papir på rullen da det er der de fleste holder fingrene når de trækker et stykke papir

Jeg bruger ALDRIG offentlige toiletter, kan sagtens holde mig! 

men en gang har jeg banket på en dør og spurgt private mennesker om jeg måtte låne deres toilet, det fik jeg lov til! :-)) 

Jeg er MEGET sart hvad det angår... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.