Hvor sarte er I på offentlige toiletter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2014

mpr

anjamichell@gmail.com skriver:

Jeg kan jo begynde.....

Jeg rører ved så lidt som muligt.... Jeg trykker og trækker helst med et stykke toiletpapir..... Også på dørhåndtag!!
Jeg bruger helst ikk de der varmemaskiner til hænderne med mindre det er dem der tørrer på 10 sek. Desuden tørre jeg altid brættet af først og synes der skulle være spritservietter til det samme!Nåh ja så synes det første stykke papir på rullenjeg det er klamt hvis mine bukser rører gulvet og jeg bruger helst ikk det første stykke papir på rullen da det er der de fleste holder fingrene når de trækker et stykke papir

Uhh jeg vil hellere have ondt i maven og stå med vand ud af øjnene end at jeg vil gå på et offentligt toilet :p Når jeg har min bonusdatter med ud på et lader jeg dog som ingen ting, der er ingen grund til at hun skal få et skidt syn på det hvis muligt - så længe jeg selv slipper :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

Stumpen

I centre og på restauranter går jeg på wc som herhjemme, men rasteplads toiletter holder jeg mig langt væk fra 

Anmeld

16. januar 2014

Anitta J

Jeg bruger dem helst ikke, og ligesom dig så vil jeh ikke bruge det første stykke papir jeg får fat i. Jeg sætter mig heller ikke helt ned på brættet, men lægger en masse papir på hvis nu det skulle ske at jeg kom til at ramme det med lårene. Er virkelig sart hvad offentlige toilettet angår

Anmeld

16. januar 2014

Trekløver(:

Jeg kan jo begynde.....

Jeg rører ved så lidt som muligt.... Jeg trykker og trækker helst med et stykke toiletpapir..... Også på dørhåndtag!!
Jeg bruger helst ikk de der varmemaskiner til hænderne med mindre det er dem der tørrer på 10 sek. Desuden tørre jeg altid brættet af først og synes der skulle være spritservietter til det samme!Nåh ja så synes det første stykke papir på rullenjeg det er klamt hvis mine bukser rører gulvet og jeg bruger helst ikk det første stykke papir på rullen da det er der de fleste holder fingrene når de trækker et stykke papir

Jeg har det stramt med de fleste offentlige toiletter. Oplever tit folk ikke har tørret brættet af, hvis de har ramt ved siden af. Så lægger papir på brættet og får det jeg skal, ordnet i rask tempo

Anmeld

16. januar 2014

MarianneRubi

Resteplads toiletter, festival toiletter, værtshus, diskoteks toiletter, tankstationer og dem på stranden er jeg ikke stor fan af!! De er altid klamme, det synes jeg så også tit om dem på Mac D, så derfor undgår jeg hvertfald disse steder, går jeg endelig derind så er det meget det samme, men jeg lægger ikke noget på brættet jeg står op sådan lidt som når man sidder på hug bag et skur! Og jeg går også helt sådan hvis tøjet rammer gulvet. Og jeg bliver sådan rigtig ad når det lugter derude og der er papir overalt! River et godt stykke af toilet papiret af før jeg tager det jeg skal skal bruge, bruger papir til håndvaske og til at tørre hænder..
Bryder mig ikk ret Meget om båse toiletter , det skal helst være som hjemme, det hele er lukket !!

Anmeld

16. januar 2014

modesty

Jeg kan jo begynde.....

Jeg er generelt ikke særlig bakteriesart, så jeg opfører mig som jeg ville på mit eget toilet.

MEDMINDRE det er et ulækkert/urent toilet, så kan jeg godt lægge toiletpapir på sædet og måske lige trække trøjen ned over hånden når jeg åbner døren, men hvis det ser OK rengjort ud, så gør jeg som normalt.

Anmeld

16. januar 2014

o1Mutte

Jeg kan jo begynde.....

Hvis det er pænt og ser rent ud ja, så gør jeg som jeg plejer Men ser det nasty ud, ''står'' jeg op og tisser hahah.. Sådan lidt overskrævs over wc'et   

Anmeld

16. januar 2014

Troldemommi

Pikku Myy skriver:

Når jeg er på offentligt toilet foregår fuldstændig som derhjemme - udover at jeg lukker døren

Vi er vist meget forskellige på det punkt

Lukker du døren? Hahaha ej hvor er du sart 

Monica

Anmeld

16. januar 2014

Clisolka

Uh jeg er dælme sart over de offentlige toiletter - jeg bryder mig ikke om dem og holder mig gerne til jeg kommer hjem 

Anmeld

16. januar 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg gør nu som her hjemme ud over jeg altid tørre brædet af inden jeg sætter mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.