Hvor sarte er I på offentlige toiletter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.410 visninger
21 svar
14 synes godt om
16. januar 2014

anjamichell@gmail.com

Jeg kan jo begynde.....

Jeg rører ved så lidt som muligt.... Jeg trykker og trækker helst med et stykke toiletpapir..... Også på dørhåndtag!!
Jeg bruger helst ikk de der varmemaskiner til hænderne med mindre det er dem der tørrer på 10 sek. Desuden tørre jeg altid brættet af først og synes der skulle være spritservietter til det samme!Nåh ja så synes det første stykke papir på rullenjeg det er klamt hvis mine bukser rører gulvet og jeg bruger helst ikk det første stykke papir på rullen da det er der de fleste holder fingrene når de trækker et stykke papir

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

Pikku Myy

anjamichell@gmail.com skriver:

Jeg kan jo begynde.....

Jeg rører ved så lidt som muligt.... Jeg trykker og trækker helst med et stykke toiletpapir..... Også på dørhåndtag!!
Jeg bruger helst ikk de der varmemaskiner til hænderne med mindre det er dem der tørrer på 10 sek. Desuden tørre jeg altid brættet af først og synes der skulle være spritservietter til det samme!Nåh ja så synes det første stykke papir på rullenjeg det er klamt hvis mine bukser rører gulvet og jeg bruger helst ikk det første stykke papir på rullen da det er der de fleste holder fingrene når de trækker et stykke papir

Når jeg er på offentligt toilet foregår fuldstændig som derhjemme - udover at jeg lukker døren

Vi er vist meget forskellige på det punkt

Anmeld

16. januar 2014

LinLin

Jeg har ellers hørt at de der håndtørrere, man stikker hænderne ned i, er fyldt med flere bakterier end normale (går ud fra det er dem du mener tørrer på 10 sek)

Jeg er ikke sart når jeg går på offentligt toilet. Gør det jeg skal, vasker hænder og går ud igen - helt uden at dø!

Anmeld

16. januar 2014

Anonym101

Det kommer an på hvor ulækkert det lige sådan ved første øjekast ser ud - ser det meget uhygiejnisk ud så ligger jeg toiletpapir på sædet inden og så har jeg da altid min hånddesinfektion gel med i tasken

Anmeld

16. januar 2014

esioul

Jeg kan jo begynde.....

Jeg går ind, gør det jeg skal og ud igen

Anmeld

16. januar 2014

Laulund87

Jeg gør som dig, hader offentlige toiletter!

Bruger dem dog ofte fordi min datter tit skal tisse når vi går rundt inde i byen. Når hun har flyverdragt på og den rammer gulvet, puha der er jeg altså også sart

Anmeld

16. januar 2014

lineog4

Er kun sart hvis de lugter 

Har rejst med rygsæk en del i Kina og der sad man på række på de offentlige toiletter med en revne i gulvet - de eneste hvor jeg havde det svært var dem hvor man sad efter hinanden 

De danske offentlige toiletter er ved siden af de rundt i verden jeg har bagt jo luksus.

Anmeld

16. januar 2014

Lykke:)

Jeg kan jo begynde.....

Hæhæ! Tror vi er ret ens

Jeg åbner ikke døren, uden et papir i hånden. Sædet bliver tørret af med lidt vådt papir og kan tude hvis mit tøj rør jorden!!! Når jeg er færdig (kan KUN tisse sådan et sted) tager jeg en masse papir til dørhåndtaget, vandhanen, sæben tørredimsen og til døren ud. Rør absolut ingenting

Anmeld

16. januar 2014

MMOGM

Jeg er sart! 

Jeg gør næsten som dig, jeg lægger helst toiletpapir på hele brættet, da mange folk er ligeglade, og hvis de drypper på brættet, tørre de det ikke af! Agh kan slet ikke have det  Allerhelst undgår jeg helt at gå på offentlige toiletter 

Anmeld

16. januar 2014

Team Putte

Jeg kan jo begynde.....

jeg har det fint hvis toiletterne er pæne.. Toiletterne på restauranter, biografer og sådan har jeg intet problem med tisser hellere bag skurret end at bruge et toilet på en resteplads!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.