Det er sygt jeg har det sådan her :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Lililili

Det kunne måske være værd at prøve parterapi og evt. En sexolog. Håber det ender ud i det der er bedst for jer alle... Bare husk, dit barn kan mærke du er ulykkelig så bliv kun hos din kæreste, hvis i kan få et godt forhold igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

thomaslester

Det er imod reglerne at reklamere på det her site medmindre man har en erhvervsprofil.

Desuden pænt dårlig stil at fiske klienter på den måde, efter min mening...

Hej Modesty. Var ikke klar over det og jeg vil selvfølgeligt gerne respektere disse.

For mig handler det i lige så høj grad om at gøre opmærksom på, at selv når det ser allermest sort ud, så kan der skabes forandring under de rette omstændigheder. En sådan forandring kommer ikke gennem gode råd fra andre, men gennem en proces mellem de 2 mennesker.

Hav en god dag!

Bedste hilsner

Thomas

Anmeld

20. januar 2014

bøllen

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har haft så mange nedture.. 
Jeg ved jeg elsker ham inderst inde.. men problemer, livet, stress, uddannelse, økonomi, vægttab og alt har bare ødelagt det hele..
Lige nu er han taget til en kammerat og kom til at tænke en tanke.. forfærdeligt når man har hus og barn og det hele.. Men tænkte.... at jeg håbede han næsten var utro så jeg havde en undskyldning for at gå fra ham      
Aner ikke hvad jeg skal 

Kan 100 % sætte mig i dit sted .Så kram herfra. Det er ikke særligt sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.