Det er sygt jeg har det sådan her :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.996 visninger
22 svar
4 synes godt om
15. januar 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har haft så mange nedture.. 
Jeg ved jeg elsker ham inderst inde.. men problemer, livet, stress, uddannelse, økonomi, vægttab og alt har bare ødelagt det hele..
Lige nu er han taget til en kammerat og kom til at tænke en tanke.. forfærdeligt når man har hus og barn og det hele.. Men tænkte.... at jeg håbede han næsten var utro så jeg havde en undskyldning for at gå fra ham      
Aner ikke hvad jeg skal 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg ved jeg elsker ham inderst inde.. men problemer, livet, stress, uddannelse, økonomi, vægttab og alt har bare ødelagt det hele..
Lige nu er han taget til en kammerat og kom til at tænke en tanke.. forfærdeligt når man har hus og barn og det hele.. Men tænkte.... at jeg håbede han næsten var utro så jeg havde en undskyldning for at gå fra ham      
Aner ikke hvad jeg skal 

Har desværre ingen gode råd eller noget men ville ikke gå uden et kram

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Har desværre ingen gode råd eller noget men ville ikke gå uden et kram

Hvor er du sød! Tusind tak! Har jeg virkelig brug for 

Anmeld

15. januar 2014

lineog4

Ingen fornuftige ord, men kan ikke læse uden at sende en tanke og et kram din vej

Anmeld

15. januar 2014

morethanperfect

Anonym skriver:

Aner ikke hvad jeg skal 

Hvis du har det på den måde , må du jo fortælle ham det .. 

Vi havde også det hele sammen , 2 børn , hus og var forlovet .. Havde været sammen i 6 år , men til sidst kunne jeg bare ikke rumme det mere .. Følte jeg var indespærret .. 

Fortæl ham hvordan du har det .. Der er ikke andet for 

Anmeld

15. januar 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Aner ikke hvad jeg skal 

Har I snakket sammen om hvordan du har det? Jeg synes altid det hjælper at snakke om problemerne, og bare få lettet sit hjerte... Tit ser jeg anderledes på tingene, når de lissom er kommet ud...?! Men hvis du så alligevel har det sådan selvom I har snakket sammen, så vil jeg da synes du skal overveje, om du er villig til at kæmpe for, at redde jeres forhold, eller om alt er tabt på gulvet..?! Hvis du ikke har lyst til at give det en chance, eller måske har gjort det flere gange uden held, så er der vel kun at sige, at det nok ikke gavner nogen, at I er sammen....? Håber at I finder en løsning....

Anmeld

15. januar 2014

lycly

Anonym skriver:

Aner ikke hvad jeg skal 

Snak med ham! Snak om de problemer I har. Det er så sindssyg vigtigt. Nu ved jeg jo ikke hvad jeres problemer specifikt er, men synes virkelig det er værd at I forsøger. For du skal og bør ikke have den følelse hvis du elsker ham - og tro mig, HVIS han er dig utro så bliver dit hjerte knust. Så det skal du ikke ønske dig. Så hellere bare gå fra ham inden den slags sker.

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Snak med ham! Snak om de problemer I har. Det er så sindssyg vigtigt. Nu ved jeg jo ikke hvad jeres problemer specifikt er, men synes virkelig det er værd at I forsøger. For du skal og bør ikke have den følelse hvis du elsker ham - og tro mig, HVIS han er dig utro så bliver dit hjerte knust. Så det skal du ikke ønske dig. Så hellere bare gå fra ham inden den slags sker.

Vi har snakket og snakket og snakket.. hundrede tusind gange  Og ja har prøvet en var mig utro.. det frygteligt 

Anmeld

15. januar 2014

lycly

Anonym skriver:

Vi har snakket og snakket og snakket.. hundrede tusind gange  Og ja har prøvet en var mig utro.. det frygteligt 

Hm. Så er du nok nødt til at tage en beslutning om hvorvidt han er den rigtige for dig. For det kan også ende ud i at du er utro og det er jo ikke fair overfor ham.

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Har I snakket sammen om hvordan du har det? Jeg synes altid det hjælper at snakke om problemerne, og bare få lettet sit hjerte... Tit ser jeg anderledes på tingene, når de lissom er kommet ud...?! Men hvis du så alligevel har det sådan selvom I har snakket sammen, så vil jeg da synes du skal overveje, om du er villig til at kæmpe for, at redde jeres forhold, eller om alt er tabt på gulvet..?! Hvis du ikke har lyst til at give det en chance, eller måske har gjort det flere gange uden held, så er der vel kun at sige, at det nok ikke gavner nogen, at I er sammen....? Håber at I finder en løsning....

Vi har snakket og snakket 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.