Sove for lidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

StudPsyk

Anonym skriver:

Jamen vi triller gerne med barnevognen, men hvor hun før altid faldt i søvn, så er hun vågen nu og ligger og kigger og snakker (de fleste gange), og hvis hun falder i søvn, så vågner hun ligeså snart vognen holder stille.

Vi har også prøvet at sove med hende, men så tror hun vi skal lege og ligger og ruller rundt og rør leger med vores ansigter og sådan noget. Men kan da give det er forsøg og så være mere tålmodig.

Hun sover som regel fra 9.00 og så halvanden - 2 timer frem.

Hvad med at strække den første lur? Hvis hun lige har sovet 12 timers nattesøvn synes jeg umiddelbart det er ret hurtigt, at hun allerede bliver puttet igen efter en time

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

lycly

Anonym skriver:

Hvordan mener du med at mene det ? Altså bare at jeg sidder ved hende og lader hver med at tage hende op, men bare nusser hende nede i sengen? :-)

Jeg tager hende nemlig op når hun har ligget der et stykke tid, da jeg tænker hun aldrig falder i søvn, når hun ligger og griner og ruller rundt. Men det er et forsøg værd i hvert tilfælde.

Men dejligt at vide det virkede for din søn og at han nu sover så godt. Håber det kommer til at ske her også

Ja vise hende at du ikke falder for hendes smil og bliv ved så hun opdager at det ikke kan betale sig at stritte imod Bare sig til dig selv at du er den voksne, du ved bedst og du VED hun er træt og skal sove. For hun ved det jo ikke selv

Anmeld

16. januar 2014

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Hvad med at strække den første lur? Hvis hun lige har sovet 12 timers nattesøvn synes jeg umiddelbart det er ret hurtigt, at hun allerede bliver puttet igen efter en time

Ja det kunne vi prøve. Det er da også hurtigt, men hun bliver bare så hurtigt træt om morgenen.

Anmeld

16. januar 2014

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Ja vise hende at du ikke falder for hendes smil og bliv ved så hun opdager at det ikke kan betale sig at stritte imod Bare sig til dig selv at du er den voksne, du ved bedst og du VED hun er træt og skal sove. For hun ved det jo ikke selv

Er en rigtig god ide, vil prøve det fra i dag og så må jeg jo sidde ved hende den tid det tager har nok været for hurtig til bare at tage hende op igen.

Mange tak for dit råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.