billig eller afbetaling computer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2014

TNBC

Tvebakken skriver:

Husk lige at kigge gebyrer også - renten er kun en del af det (og ikke nødvendigvis den største). Så gå efter åop (årlige omkostninger i procent), som er lovpligtigt at opgive, og den indregner både renter og gebyrer.

I december havde elgiganten rente og gebyrfri lån, ved ikke, om det stadig er tilfældet, men det kunne da være værd at undersøge.

jeg kan slet ikke finde noget på deres hjemmeside.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Uh, du skal være forsigtig. Selvom forretningerne lokker med rentefrielån, så kan man sagtens betale langt mere end ventet via gebyrerne. Så du skal altid se på ÅOP. Det er den årlige omkostning i procent. Låneudgifterne kan reelt kun ses her. Renten er faktisk underordnet. Gebyrerne kan du desuden heller ikke trække fra i skat, så det koster mere at betale gebyr end lån. 

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

Demosan skriver:

Uh, du skal være forsigtig. Selvom forretningerne lokker med rentefrielån, så kan man sagtens betale langt mere end ventet via gebyrerne. Så du skal altid se på ÅOP. Det er den årlige omkostning i procent. Låneudgifterne kan reelt kun ses her. Renten er faktisk underordnet. Gebyrerne kan du desuden heller ikke trække fra i skat, så det koster mere at betale gebyr end lån. 

det er nemlig også det jeg er bange for

Anmeld

13. januar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Yurie skriver:

det er nemlig også det jeg er bange for

De skal skrive ÅOP, så prøv at se på dem, når du finder noget. 

Personligt ville jeg låne i banken, købe brugt eller spare op. Men det er jo bare min personlige mening 

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

Demosan skriver:

De skal skrive ÅOP, så prøv at se på dem, når du finder noget. 

Personligt ville jeg låne i banken, købe brugt eller spare op. Men det er jo bare min personlige mening 

jeg vil også gerne købe brugt, men så skal jeg af med over 1000kr på en gang og det har jeg ik lige råd til.. og jeg skal have den inden marts.

Anmeld

13. januar 2014

AnthonsMor

Yurie skriver:

Jeg ved ikke hvor der ligger en. jeg bor i helsingør.

Så tror jeg den nærmeste er i Hillerød, ved dog ikke lige hvor langt der er fra dig

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

AnthonsMor skriver:

Så tror jeg den nærmeste er i Hillerød, ved dog ikke lige hvor langt der er fra dig

i tog en lille time mener jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.