billig eller afbetaling computer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.537 visninger
26 svar
2 synes godt om
13. januar 2014

TNBC

Jeg vil gerne ha en ny computer, en med bedre taster, men pengene er små(ja jeg ved godt at man ikke skal bruge flere penge end man har), men er til hverdag og hvad jeg prøver at gøre til mit arbejde, så jeg har brug for en god computer.

jeg hører tit at man ikke skal købe på afbetaling, men hvis jeg skulle købe brugt eller fra en hjemmeside(som elgiganten) skal jeg betale det hele på engang og det er det jeg ikke kan..

nogen der kender et sted, de har gode erfaringer, der vil hjælpe en kommende forfatter, der bare har brug for lidt hjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Laulund87

Jeg er ikke lige fortaler af afbetalinger, men jeg ved at der er flere steder, som f.eks Leasy, der kører med rentefrit lån i 6 måneder

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

Laulund87 skriver:

Jeg er ikke lige fortaler af afbetalinger, men jeg ved at der er flere steder, som f.eks Leasy, der kører med rentefrit lån i 6 måneder

Jeg er heller ikke fortaler for det, men nogen gange er man bare tvunget ud i noget. jeg synes jeg har hørt at leasy er dårligt, eller er det bare mig?

Anmeld

13. januar 2014

Sandratoft

Yurie skriver:

Jeg vil gerne ha en ny computer, en med bedre taster, men pengene er små(ja jeg ved godt at man ikke skal bruge flere penge end man har), men er til hverdag og hvad jeg prøver at gøre til mit arbejde, så jeg har brug for en god computer.

jeg hører tit at man ikke skal købe på afbetaling, men hvis jeg skulle købe brugt eller fra en hjemmeside(som elgiganten) skal jeg betale det hele på engang og det er det jeg ikke kan..

nogen der kender et sted, de har gode erfaringer, der vil hjælpe en kommende forfatter, der bare har brug for lidt hjælp.

Jeg ville helt klart også anbefale leasys rentefrie lån på 12 måneder, så betaler du det den er værd og ikke mere. 

http://www.leasy.dk/computer/baerbar/compaq-cq58-d01so--office.aspx 

Den her ser fin ud, og du skal give 366 kr i 12 måneder.

Anmeld

13. januar 2014

Laulund87

Yurie skriver:

Jeg er heller ikke fortaler for det, men nogen gange er man bare tvunget ud i noget. jeg synes jeg har hørt at leasy er dårligt, eller er det bare mig?

Ja det er man

Det ved jeg ikke, har ingen erfaringer. Men har Elgiganten ikke?

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

Laulund87 skriver:

Ja det er man

Det ved jeg ikke, har ingen erfaringer. Men har Elgiganten ikke?

ikke hvad jeg kan finde på hjemmesiden

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

Sandratoft skriver:

Jeg ville helt klart også anbefale leasys rentefrie lån på 12 måneder, så betaler du det den er værd og ikke mere. 

http://www.leasy.dk/computer/baerbar/compaq-cq58-d01so--office.aspx 

Den her ser fin ud, og du skal give 366 kr i 12 måneder.

jamen det vil jeg da kigge på. jeg mente bare jeg havde hørt de snød, men det må have været nogle andre. tak

Anmeld

13. januar 2014

Laulund87

Yurie skriver:

ikke hvad jeg kan finde på hjemmesiden

Prøv at søge på rentefrit lån

Anmeld

13. januar 2014

Sandratoft

Laulund87 skriver:

Prøv at søge på rentefrit lån

Jeg har købt min macbook gennem dem, med 12 måneders rentefrit, og jeg har ikke oplevet at de har snydt mig Hvordan snydt mener du?

Anmeld

13. januar 2014

Laulund87

Sandratoft skriver:

Jeg har købt min macbook gennem dem, med 12 måneders rentefrit, og jeg har ikke oplevet at de har snydt mig Hvordan snydt mener du?

Du har vist citeret forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.