billig eller afbetaling computer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2014

Sandratoft

Laulund87 skriver:

Du har vist citeret forkert

Hov ja, det gjorde jeg da vidst 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

TNBC

Sandratoft skriver:

Jeg har købt min macbook gennem dem, med 12 måneders rentefrit, og jeg har ikke oplevet at de har snydt mig Hvordan snydt mener du?

at det blev meget mere end den ville koste hvis man betalte det hele på en gang

Anmeld

13. januar 2014

Sandratoft

Yurie skriver:

jamen det vil jeg da kigge på. jeg mente bare jeg havde hørt de snød, men det må have været nogle andre. tak

Jeg har købt min macbook gennem dem, med 12 måneders rentefrit, og jeg har ikke oplevet at de har snydt mig  Hvordan snydt mener du?

Anmeld

13. januar 2014

Sandratoft

Yurie skriver:

at det blev meget mere end den ville koste hvis man betalte det hele på en gang

Det er det jo kun, hvis man vælger at betale det over små rater, så som 150 om måneden i 100 år. Så kommer du nok til at betale det dobbelte. Derfor jeg anbefaler dig at gøre det på den rentefrie måde

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

Sandratoft skriver:

Det er det jo kun, hvis man vælger at betale det over små rater, så som 150 om måneden i 100 år. Så kommer du nok til at betale det dobbelte. Derfor jeg anbefaler dig at gøre det på den rentefrie måde

jeg kigger på det. tak

Anmeld

13. januar 2014

AnthonsMor

Yurie skriver:

Jeg vil gerne ha en ny computer, en med bedre taster, men pengene er små(ja jeg ved godt at man ikke skal bruge flere penge end man har), men er til hverdag og hvad jeg prøver at gøre til mit arbejde, så jeg har brug for en god computer.

jeg hører tit at man ikke skal købe på afbetaling, men hvis jeg skulle købe brugt eller fra en hjemmeside(som elgiganten) skal jeg betale det hele på engang og det er det jeg ikke kan..

nogen der kender et sted, de har gode erfaringer, der vil hjælpe en kommende forfatter, der bare har brug for lidt hjælp.

I Bilka kan du somme tider få Rentefrit i 60 måneder

Så det kunne jo være en mulighed!

Håber du finder lige den pc som er dig!

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

AnthonsMor skriver:

I Bilka kan du somme tider få Rentefrit i 60 måneder

Så det kunne jo være en mulighed!

Håber du finder lige den pc som er dig!

Det håber jeg også.. det er bare så svært med alle de ting man skal læse og huske på..

vi har ikke lige en bilka her i byen, men jeg kan jo kigge i deres blad, for det får jeg jo Tak..

Anmeld

13. januar 2014

Tvebakken

Husk lige at kigge gebyrer også - renten er kun en del af det (og ikke nødvendigvis den største). Så gå efter åop (årlige omkostninger i procent), som er lovpligtigt at opgive, og den indregner både renter og gebyrer.

I december havde elgiganten rente og gebyrfri lån, ved ikke, om det stadig er tilfældet, men det kunne da være værd at undersøge.

Anmeld

13. januar 2014

AnthonsMor

Yurie skriver:

Det håber jeg også.. det er bare så svært med alle de ting man skal læse og huske på..

vi har ikke lige en bilka her i byen, men jeg kan jo kigge i deres blad, for det får jeg jo Tak..

Har du langt til en Bilka?

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

AnthonsMor skriver:

Har du langt til en Bilka?

Jeg ved ikke hvor der ligger en. jeg bor i helsingør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.