Maria-s skriver:
Jeg ville også bare RIGTIG gerne have haft/ have et vikariat. Også for ikke at få det her kæmpe hul i mit CV, der ellers altid har været "fyldt ud".
Men inden for modebranchen som indkøber eller designer har jeg bare ikke stødt ind i nogle vikariater på under 6 måneder. Eller det passer ikke helt. Er blevet kontaktet af jobnet ang et vikariat på 2-3 måneder. MEN da de hørte jeg var gravid var der ikke mere at komme efter, fordi de søgte efter en vikar de muligvis kunne ansætte efterfølgende
Og jeg kan ligesom ikke skjule min store struttende mave nogen steder
Tror man skal være noget bag efter i skolen, hvis man ikke kan regne ud at jeg er godt og grundig gravid
(venter vores 2. barn og hvis jeg var stor første gang var det ingenting i forhold til denne gang synes jeg 
)
Jeg venter nr 3 - og har fra ca uge 9 bare vokset og vokset, så jeg er også meget struttende nu

Øv, det havde ellers været rart, at man kunne ansættes efter vikariatet, men jeg kan jo også se det fra firmaernes side: dumt at ansætte en højgravid, sende hende på barsel, ansætte vikar, sende vikar hjem og få en nybagt mor igen

Men det er rigtig surt, at skulle være på barselsdagpenge sammenlignet med end faste indkomst
Anmeld