At være ledig og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2014

Maria-s

Rikke S skriver:

Øv, sidder selv med følelsen.
Jeg er uddannet lærer, men er også uden job og med termin i April
Det er bare nederlag på nederlag, når de ser ens runde mave.
Heldigvis fik jeg et skønt vikariat som klasselærer fra august-december (men der havde jeg heller ikke fortalt at jeg var gravid)

Jeg ville også bare RIGTIG gerne have haft/ have et vikariat. Også for ikke at få det her kæmpe hul i mit CV, der ellers altid har været "fyldt ud".

Men inden for modebranchen som indkøber eller designer har jeg bare ikke stødt ind i nogle vikariater på under 6 måneder. Eller det passer ikke helt. Er blevet kontaktet af jobnet ang et vikariat på 2-3 måneder. MEN da de hørte jeg var gravid var der ikke mere at komme efter, fordi de søgte efter en vikar de muligvis kunne ansætte efterfølgende Og jeg kan ligesom ikke skjule min store struttende mave nogen steder Tror man skal være noget bag efter i skolen, hvis man ikke kan regne ud at jeg er godt og grundig gravid (venter vores 2. barn og hvis jeg var stor første gang var det ingenting i forhold til denne gang synes jeg )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Maria-s

Rockertand skriver:

Øv.

(Jeg har dog ansat en medarbejder, som var et par måneder henne, hun startede 1,5 år senere, og hun var den rigtige at vente på , men nok sværere at søge med stor mave på).

for det. Men hvornår var det? Var det før "krisen" indtrådte? For i dag tror jeg det er de færreste virksomheder der kan/ vil det. Og selvom jeg blev lovet ansættelse i en virksomhed efter endt barsel allerede nu, vil det jo heller ikke ændre på at jeg pt ikke har noget arbejde og derfor ville jeg stadig skulle søge diverse jobs...

Anmeld

13. januar 2014

Maria-s

1234rj skriver:

Har det på samme måde! Jeg er ledig i 1 måned, der er ingen der vil have mig..

Lige præcis