mor:) skriver:
Tag blot forbi nogle legepladser. Her vil du hurtigt se forældre sidde med hovedet begravet i deres telefoner.
I vores gård er der en dreng som leger meget alene. Han søger altid vores opmærksomhed når vi er der. Faren sidder evig altid med sin mobil...super frustrerende at se på
jeg må ærlig indrømme, at nå vi er på lege pladsen med vores børn, så sidder vi også med mobilen, men de er så store at de kan lege med hinanden og ikke gider at have mor og far med til legen

men nå de kommer hen til os, og siger noget eller viser os noget, så snakker vi da med dem og kigger på dem, og det samme hvis de slå sig så er vi der også med det samme

men da vi boede i boligeblok da børnene var små, der sad folk bare og snakkede med hinanden, uden at hole øje med børnene.
jeg sad på kanten af sandkassen og lege med mine børn, og alle de andre ville være med (de fik da lov til at være med nå vi lege med sandting). men hvis jeg gyngede mine børn, så regnede de andre børn også med at jeg ville gynge dem, nå mine var færdig, hvor jeg tit måtte sige at de måtte spørge deres forældre om de ville gynge dem(for jeg havde jo mine egene)
tit søgte vi hen til andre legeplader eller gik ture for kun at bruge tid med vores børn
så det er ikke altid kun tlf der optager forældrene
Anmeld