Venter i spænding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

Anonym trådstarter

JGeo skriver:

Kæmpe stort tillykke

Tusind tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Jeg er også stadig rystet over, hvor heldige vi har været.
Jeg har det helt fint indtil videre, der er slet intet. Kæreste er glad, men også lidt rystet over, at det gik så hurtigt. Det er lidt surrealistisk for ham og han har svært ved at forholde sig til det men han er glad og stolt over sin super sæd

Forstår jer godt, hvor heldig kan man være, så dejligt for jer (prøver ik at være for misundelig..

Hihi ja så er han stolt over sine svømmere  Forstår godt I er rigtige glade

Anmeld

15. januar 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Jeg er også stadig rystet over, hvor heldige vi har været.
Jeg har det helt fint indtil videre, der er slet intet. Kæreste er glad, men også lidt rystet over, at det gik så hurtigt. Det er lidt surrealistisk for ham og han har svært ved at forholde sig til det men han er glad og stolt over sin super sæd

Forstår jer godt, hvor heldig kan man være, så dejligt for jer (prøver ik at være for misundelig..

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Og det er også helt okay, at være misundelig. Kan godt forstå, at det er lidt svært når det (måske) ikke er en selv og selv ville det så gerne

Anmeld

15. januar 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Og det er også helt okay, at være misundelig. Kan godt forstå, at det er lidt svært når det (måske) ikke er en selv og selv ville det så gerne

Ja måske eller måske ik en selv.. Har stadig ik fået min menses, meget mærkeligt..  Har hovedpine og små jag i mit underliv en gang imellem.. Men ingen menses.. Kroppen er et mysterie.. 

Anmeld

18. januar 2014

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Ja måske eller måske ik en selv.. Har stadig ik fået min menses, meget mærkeligt..  Har hovedpine og små jag i mit underliv en gang imellem.. Men ingen menses.. Kroppen er et mysterie.. 

Kroppen er et stort mysterie Noget nyt hos dig?

Anmeld

18. januar 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Kroppen er et stort mysterie Noget nyt hos dig?

Ja det er den. Min menses startede i torsdags på dag 44, irriterende min cyklus er så ustabil! Men vi må jo prøve igen, håber godt nok det snart er vores tur 

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Ja det er den. Min menses startede i torsdags på dag 44, irriterende min cyklus er så ustabil! Men vi må jo prøve igen, håber godt nok det snart er vores tur 

Ja, det ville være meget rare, hvis det bare fungerede som det skulle. Jeg krydser fingrer for, at der meget snart er en lille spire på vej til jer Det gode ved uregelmæssig cyklus er dog, at man jo så er nødt til at have sex ca. hver anden dag hele cyklus igennem for at være sikker på, at ramme ægløsning

Anmeld

19. januar 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Ja, det ville være meget rare, hvis det bare fungerede som det skulle. Jeg krydser fingrer for, at der meget snart er en lille spire på vej til jer Det gode ved uregelmæssig cyklus er dog, at man jo så er nødt til at have sex ca. hver anden dag hele cyklus igennem for at være sikker på, at ramme ægløsning

Mange tak 

Ja det er det sjove ved det  Problemet er bare at min kæreste er udearbejdende, så det kan ikke lade sig gøre  også derfor jeg er ret sikker på at vi ik har været heldig endnu, desværre. 

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Mange tak 

Ja det er det sjove ved det  Problemet er bare at min kæreste er udearbejdende, så det kan ikke lade sig gøre  også derfor jeg er ret sikker på at vi ik har været heldig endnu, desværre. 

Åhh for pokker.. Ja, det besværliggør det lige en anelse Så er det bestemt heller ikke nemmere, hvis cyklus ikke er helt regelmæssig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.