Venter i spænding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.440 visninger
42 svar
9 synes godt om
12. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej alle derude

Jeg venter i spænding på om testen viser de 2 gyldne streger i morgen tidlig. Jeg ved ikke helt om jeg tør håbe og tager mig selv i at overtolke en masse, som ikke skal tolkes på. Jeg har testdag i morgen, og dog. Min cyklus er normalt 34-36 dage og dag 36 er så i dag. Min app har dog været indstillet forkert, så det er først gået op for mig nu, at i dag er min testdag og ikke i morgen. Mens er ikke kommet og kan ikke finde ud af om der er optakt eller hvad der lige er.
For pokker, hvor er det frustrerende, at man ikke bare kan lægge tankerne til side. Jeg ved jo udmærket godt, hvilken effekt tankerne kan have på min cyklus, men prøv lige at sige det til mit hovede :p

I nat drømte jeg også, at jeg havde en bragende positiv test.... for pokker altså..Lad det blive mandag så jeg kan teste

Hilsen Anonym87 (de af jer, der ved hvem jeg er... hold meget gerne lige kortene til kroppen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Lilje82

Det lyder spændende. Krydser for at du får 2 fine streger i morgen.

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Det lyder spændende. Krydser for at du får 2 fine streger i morgen.

Jeg håber virkelig selvom det næsten er for godt til at være sandt

Anmeld

12. januar 2014

Lilje82

Anonym skriver:

Jeg håber virkelig selvom det næsten er for godt til at være sandt

Ja, den følelse kender jeg kun alt for godt. :-)

Hvor længe har I forsøgt?

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Ja, den følelse kender jeg kun alt for godt. :-)

Hvor længe har I forsøgt?

Det er første cyklus. Også derfor jeg ikke helt tør tro på, at vi er så heldige

Anmeld

12. januar 2014

JGeo

Åh det kender jeg alt for godt.. Jeg har testdag på fredag,
Og jeg er ved at blive skør, af at gå og spekulere..
Jeg for dig
Lad det nu bare blive fredag, så jeg forhåbentlig tester positiv

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

JGeo skriver:

Åh det kender jeg alt for godt.. Jeg har testdag på fredag,
Og jeg er ved at blive skør, af at gå og spekulere..
Jeg for dig
Lad det nu bare blive fredag, så jeg forhåbentlig tester positiv

Tusind tak Ja, tankerne kører bare på højtryk, selvom man med sin sunde fornuft godt ved, at man liiiige burde slappe lidt af... Jeg krydser alt hvad jeg kan for, at du (også) har 2 streger på fredag

Anmeld

12. januar 2014

Lilje82

Anonym skriver:

Det er første cyklus. Også derfor jeg ikke helt tør tro på, at vi er så heldige

Ha ha ja okay. Jeg blev gravid i første forsøg med min søn dengang. :-)

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Ha ha ja okay. Jeg blev gravid i første forsøg med min søn dengang. :-)

Hvilket jo kun gør det endnu mere skørt, at jeg ikke lige kan få ro på til i morgen, hvor jeg evt. kan få vished Hvor fedt, ville bestemt ønske, at det også er tilfældet her... meeeen pesimisten(realisten) i mig siger, at den ikke er der Jeg må tidligt i seng så det hurtigere kan blive morgen

Anmeld

12. januar 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Hej alle derude

Jeg venter i spænding på om testen viser de 2 gyldne streger i morgen tidlig. Jeg ved ikke helt om jeg tør håbe og tager mig selv i at overtolke en masse, som ikke skal tolkes på. Jeg har testdag i morgen, og dog. Min cyklus er normalt 34-36 dage og dag 36 er så i dag. Min app har dog været indstillet forkert, så det er først gået op for mig nu, at i dag er min testdag og ikke i morgen. Mens er ikke kommet og kan ikke finde ud af om der er optakt eller hvad der lige er.
For pokker, hvor er det frustrerende, at man ikke bare kan lægge tankerne til side. Jeg ved jo udmærket godt, hvilken effekt tankerne kan have på min cyklus, men prøv lige at sige det til mit hovede :p

I nat drømte jeg også, at jeg havde en bragende positiv test.... for pokker altså..Lad det blive mandag så jeg kan teste

Hilsen Anonym87 (de af jer, der ved hvem jeg er... hold meget gerne lige kortene til kroppen)

Kender det alt for godt, hvis min menses ik kommer idag, så tester jeg i morgen, håber så meget den ik kommer!!  

Og ja det er umuligt ikke at tænke på andet..

og håber vi er heldige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.