Venter i spænding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Hvor langt over tid er du nu?

Tusind tak

Svært at sige, da min menses bliver mere og mere ustabil.. Men de sidste to gange er den startet på dag 38-39 og nu er jeg på dag 41.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

JGeo

Kæmpe stort tillykke

Anmeld

14. januar 2014

Anonym trådstarter

JGeo skriver:

Kæmpe stort tillykke

Tusind tak skal du have

Anmeld

14. januar 2014

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Svært at sige, da min menses bliver mere og mere ustabil.. Men de sidste to gange er den startet på dag 38-39 og nu er jeg på dag 41.. 

Nejså er det ikke nemt lige at vide, hvornår man skal teste. Hvordan ser status ud hos dig?

Anmeld

14. januar 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Nejså er det ikke nemt lige at vide, hvornår man skal teste. Hvordan ser status ud hos dig?

Nej slet ik.. 

Stadig ingen menses.. Forstår det ik.. Men ens psyke kan jo spille ret så meget ind.. 

Anmeld

14. januar 2014

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Nej slet ik.. 

Stadig ingen menses.. Forstår det ik.. Men ens psyke kan jo spille ret så meget ind.. 

Ja det kan den desværre... men det er bare ikke svært ikke at tænke på det når det fylder alt. Håber så meget på, at din test bare er langsom om at vise noget

Anmeld

14. januar 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Ja det kan den desværre... men det er bare ikke svært ikke at tænke på det når det fylder alt. Håber så meget på, at din test bare er langsom om at vise noget

Som skrevet, fuldstændig umuligt ik at tænke på det! 

Tak håber jeg virkelig også! Men siger til mig selv at min menses kommer, for så bliver jeg forhåbentlig ik lige så trist hvis den kommer, men overglad hvis det modsatte sker!! Synes det er hårdt at vente på den positive test! 

Anmeld

14. januar 2014

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Som skrevet, fuldstændig umuligt ik at tænke på det! 

Tak håber jeg virkelig også! Men siger til mig selv at min menses kommer, for så bliver jeg forhåbentlig ik lige så trist hvis den kommer, men overglad hvis det modsatte sker!! Synes det er hårdt at vente på den positive test! 

Nej, det er rigtig svært at forsøge at tale sig selv lidt ned og samtidig håbe så meget på det. Jeg havde ikke i min ildeste fantasi troet, at testen ville være positiv og brugte de 3 min. På at tale mig seæv ned. Turde ikke engang kigge på den imens... jeg krydser alt hvad der krydses kan

Anmeld

14. januar 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Nej, det er rigtig svært at forsøge at tale sig selv lidt ned og samtidig håbe så meget på det. Jeg havde ikke i min ildeste fantasi troet, at testen ville være positiv og brugte de 3 min. På at tale mig seæv ned. Turde ikke engang kigge på den imens... jeg krydser alt hvad der krydses kan

Meget svært! 

Forstår dig godt, du er så heldig, det er fantastisk!

Mange tak

Hvordan har du det og hvad sagde kæresten?

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Meget svært! 

Forstår dig godt, du er så heldig, det er fantastisk!

Mange tak

Hvordan har du det og hvad sagde kæresten?

Jeg er også stadig rystet over, hvor heldige vi har været.
Jeg har det helt fint indtil videre, der er slet intet. Kæreste er glad, men også lidt rystet over, at det gik så hurtigt. Det er lidt surrealistisk for ham og han har svært ved at forholde sig til det men han er glad og stolt over sin super sæd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.