Fedtet hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

Sandratoft

Papillon skriver:

Jeg er rigtig interesseret i, hvor man finder sulfatfri shampoo? Kan du nævne et mærke?

http://www.billigvoks.dk/sulfatfri_shampoo-1787.html 

Her kan du finde forskellige sulfatfri shampooer. Jeg bruger den fra Tigi til krøllet hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Annette A

Babymor1013 skriver:

Jeg har haft god erfaring med Sanex antiskæl - den virker på mig  Gode råd du kommer med 

Tak da. Jamen det ku da være man skulle prøve den sanex så. Den er vel også lidt mere mild med tanke på indholdsstoffer?

Anmeld

13. januar 2014

Annette A

Babymor1013 skriver:

Det samme har jeg døjet med, men jeg skal max vaske mit hår en gang om ugen, ellers er skæl tilbage  Håret er ikke fedtet mere, da det har vænnet sig til det 

Ok så det med fedtetheden i håret har ikke noget med skælene af gøre? Så det er altså bare tilvænning til mindre hårvask der er vejen frem. Men ja de skæl er bare så irreterende. Min mor siger hendes er forsvundet da hun gik i overgangsalder og jeg kan glæde mig til det fordi det er noget hormonalt betinget. Men aner ikke om det passer eller om det er tilfældigt hun er sluppet af med dem.

Anmeld

13. januar 2014

Clisolka

Annette A skriver:

Tak da. Jamen det ku da være man skulle prøve den sanex så. Den er vel også lidt mere mild med tanke på indholdsstoffer?

Ja jeg tror den er lidt mere mild - det er i hvert fald den eneste der kan holde mit skæl nede  Min kæreste fik ellers en shampoo hos frisøren i en overgang og den var sk.... god, men kan desværre ikke huske navnet på den 

Anmeld

13. januar 2014

Annette A

Babymor1013 skriver:

Ja jeg tror den er lidt mere mild - det er i hvert fald den eneste der kan holde mit skæl nede  Min kæreste fik ellers en shampoo hos frisøren i en overgang og den var sk.... god, men kan desværre ikke huske navnet på den 

Ok ja den tror jeg også jeg kender faktisk og den må man også kun bruge i perioder og så skal man holde pauser og det synes jeg selv var lidt svært. Men ja vil da prøve sanex så for det skulle vist også virke godt at skifte skælshampoo en gang imellem for at opnå den bedste skælbekæmpelse. Tak for rådet.

Anmeld

13. januar 2014

ano14316

AnthonsMor skriver:

Du skal tage at lade være med at vaske det så tit.. MAX hver anden dag, og gerne mindre end det.. Jeg vasker mit en gang om ugen, og det er faktisk kun aftenen før, at det fedter til..

Men der var også engang hvor jeg vaskede det hver dag.. Hvis man vænner håret til det danner det hurtigt fedtlaget, men hvis man vænner det til at det kun er hver 2-3-4-5-6-7 dag man vasker det, så dannes det ikke så hurtigt

Hvad gør du så når du ellers går i bad?
Mit hår er bare ikke til at rede ud hvis jeg ikke bruger balsam.. altså hvis jeg ikke vasker hår..

Anmeld

13. januar 2014

AnthonsMor

ano14316 skriver:

Hvad gør du så når du ellers går i bad?
Mit hår er bare ikke til at rede ud hvis jeg ikke bruger balsam.. altså hvis jeg ikke vasker hår..

Har det i en knold, så det bliver så lidt vådt som muligt Ellers kan jeg nemlig heller ikke styre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.