Kristensen skriver:
Hej alle.
Jeg ved ikke om det er den rigtige kategori. Men jeg er simpelthen i det dilemma at mit hår bliver så ufattelig hurtigt fedte.
Jeg skal vaske mit hår hver dag, ellers kommer det til at se fedte ud. Nogen gange hvis jeg går i bad om aftenen, så er det allerede fedte næste morgen... Det er så irriterende.
Nogen der har nogen gode råd? Eller oplevet det samme?
Altså jeg har siden min barndom været plaget af fedtet hår og har altid måttet vaske det hver dag. På et tidspunkt begyndte jeg at sætte mit hår i en knold den første dag efter vask og så begyndte jeg at kunne trække den i to dage, men hvis jeg havde det løst måtte jeg altid vaske det hver dag.
Efter jeg fyldte 30 begyndte det så at ændre sig noget og nu kan jeg faktisk gå 3-4 dage uden vask, men stadig lidt forudsat at det ikke er løst flere dage i træk. For mit vedkommende tror jeg det skyldes jeg altid har haft skæl og nu hvor jeg har fået mere bugt med skælene blliver det også mindre fedtet. Hårkure kan også gøre underværker og balsam, men nogen mirakelkur tror jeg desværre ikke der er. 
Men ja det er ret så irreterende og ikke specielt godt for håret at det skal vaske så ofte.
Anmeld