legetøj køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2014

M &.I

det kan købes i 2 dele.. Selve komfuret for sig og overdelen for sig.. Så er det ikke ligeså dyrt at anskaffe synes virkelig det er alle pengene værd! Og smart med de ben der følger med så man kan hæve køkkenet så barnet kan bruge det i mange mange år

jeg vil vente til han er 2 da han ikke gider lege med legetøj.  han har masse og købt nogle nye men han går meget op i skuffer og stik og fjernbetjen. så jeg er lidt bange for at købe og han ikke interesseret ligesom andre legetøj... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Clisolka

I.M skriver:

hvor gammel må man bruge legetøj køkken?? 

Isabella fik sit da hun fyldte 1 år, og der kunne hun sagtens lege med det. Vi tog blot de små dele fra 

Anmeld

13. januar 2014

Team Putte

I.M skriver:

jeg vil vente til han er 2 da han ikke gider lege med legetøj.  han har masse og købt nogle nye men han går meget op i skuffer og stik og fjernbetjen. så jeg er lidt bange for at købe og han ikke interesseret ligesom andre legetøj... 

Ja i så fald er det et dyrt stykke legetøj hvis han ikke gider lege med det! Nogle gange er en gryde og grydeske på køkkenbordet mens i laver mad nok legetøj.. Og det har man jo i forvejen

Anmeld

13. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det bestemmer man selv. Hvis dit barn synes det er sjovt, så skal h*n da bare lege med det. Man skal bare sørge for, at små dele er væk (som med alle mulige andre lege). Jeg kan anbefale IKEAs legekøkken. Det er robust og vælter ikke. De fleste plastikkøkkener holder ikke lige så godt og er ikke robust på samme måde.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S49874533/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.