legetøj køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

M &.I

SomViSerDet skriver:

Har desværre ikke noget billede af hende med køkkenet, men det er det trækøkken Ikea sælger. Hun fik det i gave til jul. Hun står selv, så hun kan så op af det, tænde legekogepladerne, åbne skabene og tage kopper, og legemad ud mv.

Hun kan endnu ikke nå den øverste del af køkkenet, så måske det er derfor der står 3 år.

ok, jeg tror alligevel ikke jeg køber den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

JH12

Min datter fik et ikea køkken med alverdens tilbehør i 1 års fødselsdagsgave og det har simpelthen været hendes ynglings legetøj lige siden (20 måneder).

Anmeld

12. januar 2014

SomViSerDet

I.M skriver:

ok, jeg tror alligevel ikke jeg køber den.

Er ret sikker på at vores søn skal have det til hans 1 års fødselsdag til juni.

Har et hold venner også med en dreng, han er nu 2,5 år, men har i meget lang tid lavet mad på det, mens mor lavede mad i køkkenet.

Anmeld

12. januar 2014

M &.I

Joyce1986 skriver:

Min datter fik et ikea køkken med alverdens tilbehør i 1 års fødselsdagsgave og det har simpelthen været hendes ynglings legetøj lige siden (20 måneder).

det dejligt. men jeg lede efter billiger...

Anmeld

12. januar 2014

JH12

I.M skriver:

det dejligt. men jeg lede efter billiger...

Er de ikke til at finde gode og brugte?

Anmeld

12. januar 2014

M &.I

jeg tror alligevel ikke jeg køber den før han er 2 år.., for han har alt for meget legetøj som han slet ikke kan finde ud af at lege eller ikke gider at lege med den...

Anmeld

12. januar 2014

Team Putte

I.M skriver:

hvor gammel må man bruge legetøj køkken?? 

Min datter på halvandet har dette fra ikea hun fik det i julegave men har leget med et andet i plastik siden hun var 1 år.. Det er nu rykket ud i legehuset tænker der står 3+ for at sikre små børn mod små dele.. Det kan også være fordi man må putte flere stoffer i legetøj til børn over 3..

Anmeld

12. januar 2014

Team Putte

I.M skriver:

hvor gammel må man bruge legetøj køkken?? 

glemte billedet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. januar 2014

M &.I

Team Putte skriver:

glemte billedet

den er meget flot . den er lidt dyrt for mig..  

Anmeld

12. januar 2014

Team Putte

I.M skriver:

den er meget flot . den er lidt dyrt for mig..  

det kan købes i 2 dele.. Selve komfuret for sig og overdelen for sig.. Så er det ikke ligeså dyrt at anskaffe synes virkelig det er alle pengene værd! Og smart med de ben der følger med så man kan hæve køkkenet så barnet kan bruge det i mange mange år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.