legetøj køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.485 visninger
23 svar
7 synes godt om
11. januar 2014

M &.I

hvor gammel må man bruge legetøj køkken?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

SomViSerDet

I.M skriver:

Min niece på 1 år leger med sit køkken fra Ikea.

Anmeld

11. januar 2014

M &.I

Min niece på 1 år leger med sit køkken fra Ikea.

ok det undre mig over at der står fra 3 år.. min søn elsker at være i vores køkken og roder han sidder og lege med ting... han er 18 mdr.. må jeg se billede hvis du kan  sende tak 

Anmeld

12. januar 2014

Elbæk

I.M skriver:

Min søn var 1 år da han fik begge sine legekøkkener.

Der står 3+ på pakkerne, fordi de indeholder små ting, og små børn har det jo med at proppe alt i munden. Men det er bare med at fjerne de små dele, og lime køkkendelene godt fast på dem med plastik.

Min søn har disse to:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. januar 2014

M &.I

Elbæk skriver:

Min søn var 1 år da han fik begge sine legekøkkener.

Der står 3+ på pakkerne, fordi de indeholder små ting, og små børn har det jo med at proppe alt i munden. Men det er bare med at fjerne de små dele, og lime køkkendelene godt fast på dem med plastik.

Min søn har disse to:

ej hvor er den så flot.. hvor har du købt dem...??? 

Anmeld

12. januar 2014

Elbæk

ej hvor er den så flot.. hvor har du købt dem...??? 

Vi fik dem begge i dåbsgave, men jeg mener at det fra BOSCH er købt på en tysk hjemmeside, hvor det fra Tefal er fra ToysRus eller BR, kan ikke lige huske det helt

Anmeld

12. januar 2014

M &.I

Elbæk skriver:

Vi fik dem begge i dåbsgave, men jeg mener at det fra BOSCH er købt på en tysk hjemmeside, hvor det fra Tefal er fra ToysRus eller BR, kan ikke lige huske det helt

øv så må jeg lede videre i googel den er altså flot  

Anmeld

12. januar 2014

Elbæk

I.M skriver:

øv så må jeg lede videre i googel den er altså flot  

.. Du skal nok finde et godt et Måske det fra Ikea, det er også rigtig fint, og meget solidt. 

Anmeld

12. januar 2014

M &.I

Elbæk skriver:

.. Du skal nok finde et godt et Måske det fra Ikea, det er også rigtig fint, og meget solidt. 

ja dem så jeg, men jeg vil helst købe for under 400kr . tak skulle bare være sikker om han kunne lege med køkken skal nok gemme små ting

Anmeld

12. januar 2014

SomViSerDet

I.M skriver:

ok det undre mig over at der står fra 3 år.. min søn elsker at være i vores køkken og roder han sidder og lege med ting... han er 18 mdr.. må jeg se billede hvis du kan  sende tak 

Har desværre ikke noget billede af hende med køkkenet, men det er det trækøkken Ikea sælger. Hun fik det i gave til jul. Hun står selv, så hun kan så op af det, tænde legekogepladerne, åbne skabene og tage kopper, og legemad ud mv.

Hun kan endnu ikke nå den øverste del af køkkenet, så måske det er derfor der står 3 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.