Jeg grader og grader føler mig som en dårlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2014

Anonym trådstarter

Elbæk skriver:

Det er rigtig fint at du har fået snakket med dem. Men jeg synes stadig du skal tage forbi lægen og få set på ham. For de har jo ikke set ham, og kan kun gætte ud fra hvad du beskriver. 

Halsen er jo især farlig fordi der sidder en masse blodårer der går op til hovedet, og også det med ilt. Især hvis han har været blå ville jeg som mor insistere på at de kiggede nærmere på ham, for det er i hvert fald ikke et godt tegn.

jeg kan ikke gøre mere end jeg har gjort som hun siger der kan ikke ske mere nu de hen er væk skal holde øje med om han hæver meget men det ville han gøre med det sammen eller kort efter og mærker ville ikke gå væk og det er de

hvis ikke skulle jeg reger med det sammen eller hvis han blev blå igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

komodo

Jeg er enig med lægen, ro på...

det var godt der ikke skete mere, og slut med den dårlige samvittighed, det er jo ikke noget du har gjort med vilje og din dreng er okay, der sker altså bare ting engang imellem man ikke selv er herre over...

knus til dig, du er ikke nogen dårlig mor, du har gjort alt rigtigt i den her situation ��

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Jeg er enig med lægen, ro på...

det var godt der ikke skete mere, og slut med den dårlige samvittighed, det er jo ikke noget du har gjort med vilje og din dreng er okay, der sker altså bare ting engang imellem man ikke selv er herre over...

knus til dig, du er ikke nogen dårlig mor, du har gjort alt rigtigt i den her situation ��

mange tak jeg syntes ikke jeg kan gøre mere når lægen siger jeg skal tage det helt stille hun kan høre han er oki osv og han ikke er blå mere og det aftog med det sammen det var mere hvis han havde spist noget men kan tros alt se det her og der er ingen mærker på ham mere de var væk ind for en time

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.