Jeg grader og grader føler mig som en dårlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2014

Anonym trådstarter

jeg har nu snakket med lægevagten og forklaret alt hvad der er sket hvordan han er nu osv de vil ikke se ham da han er frisk igen de hørte ham lege og har beskrevet hvordan han ser ud på halsen om øjne mund og de mener ikke der er nogen fare for der er sket noget da jeg er regeret så snart han grad
jeg spurte os ind til min frygt med børnehave og da jeg har ringet ind så der ingen fare for det er mig der har gjort noget som hun siger jeg ville have været ligeglad skal slf fjerne dem fra ham gjor jeg med det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Anonym trådstarter

Elbæk skriver:

Har et barn været udsat for kvælnings fare skal barnet altid tjekkes, bare for en sikkerheds skyld. Især hvis han har været blå, så synes jeg virkelig du skal tage ned og få en læge til at kigge på ham.

se svar

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Du er ikke en dårlig mor, for du vidste jo ikke at han havde dem.
Men tag en tur forbi lægen og så forklar dem nede i børnehaven hvad der er sket, du må endelig ikke lade som ingenting, for så er det jo at de får de tanker du har. heller være ærlig, de har sikkert oplevet forskellige ting.

se svar

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg tror også at jeg lige ville få ham tjekket af en læge.. du siger han Var begyndt at blive blå det synes jeg er bekymrende...

se svar

Anmeld

11. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

se svar

Jeg har set det. men jeg var nu stadigvæk taget forbi, det ville jeg have det bedst med, så de faktisk kunne se ham. men det er fint at du har gjort som du har gjort.

Anmeld

11. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

jeg har nu snakket med lægevagten og forklaret alt hvad der er sket hvordan han er nu osv de vil ikke se ham da han er frisk igen de hørte ham lege og har beskrevet hvordan han ser ud på halsen om øjne mund og de mener ikke der er nogen fare for der er sket noget da jeg er regeret så snart han grad
jeg spurte os ind til min frygt med børnehave og da jeg har ringet ind så der ingen fare for det er mig der har gjort noget som hun siger jeg ville have været ligeglad skal slf fjerne dem fra ham gjor jeg med det samme

Der var godt du talte med dem...
Better safe than sorry..

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg har set det. men jeg var nu stadigvæk taget forbi, det ville jeg have det bedst med, så de faktisk kunne se ham. men det er fint at du har gjort som du har gjort.

er helt tryk har lige kigget til ham igen og han har ingen mærker på halsen mere så det er så godt

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Der var godt du talte med dem...
Better safe than sorry..

det er bare så dejlig de var helt tryk ved det og hans mærker er væk har lige kigget til ham så nu er jeg lidt mere lettet

Anmeld

11. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

er helt tryk har lige kigget til ham igen og han har ingen mærker på halsen mere så det er så godt

ja ja jeg siger bare at det er det jeg ville gøre. for jeg ville bekymre mig for meget, over om der var sket noget, selvom at man ikke kan se det.

Anmeld

11. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

se svar

Det er rigtig fint at du har fået snakket med dem. Men jeg synes stadig du skal tage forbi lægen og få set på ham. For de har jo ikke set ham, og kan kun gætte ud fra hvad du beskriver. 

Halsen er jo især farlig fordi der sidder en masse blodårer der går op til hovedet, og også det med ilt. Især hvis han har været blå ville jeg som mor insistere på at de kiggede nærmere på ham, for det er i hvert fald ikke et godt tegn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.