Anonym skriver:
er så ulykkelig jeg har været ud at køre idag og mine børn er blevet passet med min forældre det så helt super min søn har fået en pose til biler plejer han tit at få og ikke mere end det og så små han ikke kan få hovedet ind i dem...
vi kommer så hjem det helt fint han bliver puttet og min søn 3 år kan jeg høre grader og slå på vægen efter ca 30 min løber slf ind til ham med det samme da han ikke plejer det...
har har s¨været i skuffen hjemme ved min forældre og fundet 4 de der mad elastikker som kan udvides en del..
han er lidt små blå da han har taget dem ned over hovedet og sidder på halsen af ham og er godt stramme 4 stk
river dem over hovet på ham ved det samme
jeg er så ulykkelig har ikke sådan noget hjemme a den grund og har jo ikke set de var der ...
føler mig som en så dårlig mor jeg skulle have opdaget dem og taget dem fra ham
nu har han mærker hele vejen om halsen jeg er så ked så rystet...
er så bange for der er noget på halsen af ham når han skal i børnehave på mandag for vil de sige jeg har prøvet at kvæle min lille dreng jeg er så ked hvordan kan det ske jeg er bare en mega dårlig mor
øvøv er så ked trist her fra
En tur ned og få ham tjekket.
Heldigvis skete der ham ikke noget alvorligt, og du kunne på ingen måde have forudset at det ville ske.
Du må fortælle børnehaven om uheldet, og ellers holde elastikker langt væk fra ham af for eftertiden.
Stort trøstekram til dig og din søn.
Anmeld