Hvad skal jeg ha' købt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

liten-mamma

Pigent skriver:

Jeg tænker de ting i har købt til jeres datter dem skal du have med. Kan se på din profil at hun ikke er så gammel, så der går vel noget tid inden hun skal være ved sin far længere tid adgangen.
Jeg tænker lidt har du slet ingen ting der er dine udover et tv? Tænker hvis i har købt noget sammen så skal du vel have noget af det.

Men der er jo møbler som seng, skab/kommende til tøj og andre ting (hvis det ikke er der hvor i skal bo), sofa, sofabord, tv møbel, spisebord og stole, alt køkken udstyr, håndklæder, vaskemaskine hvis det ikke er der, tøjkurve jamen alt skal du vel have hvis du intet har.

Tror du skal tag en tur i Ikea og få købt det hele

Vores datter er 1 år og vi har en 50/50 ordning. Hendes far og jeg kommer til at bo 5 minutter fra hinanden. 

Nej jeg har kun et tv, et anlæg, en kommode og nogle kurve. Resten er noget han har købt og betalt for, så synes kun det er fair at han beholder det. Det er en aftale vi sammen har lavet

Min eks og jeg skal i IKEA på tirsdag og ha købt det mest nødvendige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

liten-mamma

2babygirls skriver:

Nå det var da godt, blev lige helt forskrækket over hvor led han måske var ved dig

Nå nej nej. Det er en aftale vi sammen har lavet. 

Han er på ingen måde led, han hjælper også med at betale nogle små ting og flytte. Kan ikke sætte en finger på ham

Anmeld

12. januar 2014

Dianabk

liten-mamma skriver:

Vores datter er 1 år og vi har en 50/50 ordning. Hendes far og jeg kommer til at bo 5 minutter fra hinanden. 

Nej jeg har kun et tv, et anlæg, en kommode og nogle kurve. Resten er noget han har købt og betalt for, så synes kun det er fair at han beholder det. Det er en aftale vi sammen har lavet

Mener du kan købe en start pakke i IKEA med glas og div, men er ikke sikker på hvad der er i den, så den bare da jeg gik forbi sidst jeg var derude.

Anmeld

12. januar 2014

liten-mamma

Mener du kan købe en start pakke i IKEA med glas og div, men er ikke sikker på hvad der er i den, så den bare da jeg gik forbi sidst jeg var derude.

Tusind tak Har godt kigget på den, men har fundet nogle super flotte tallerkner (også billige) jeg bare må have.

Anmeld

12. januar 2014

Pigent

liten-mamma skriver:

Okay Så du skal også ud og købe alle ting til din datter forfra?

Anmeld

12. januar 2014

liten-mamma

Pigent skriver:

Okay Så du skal også ud og købe alle ting til din datter forfra?

Ja det skal jeg Har faktisk kun en dyne til hende.

Anmeld

12. januar 2014

Pigent

liten-mamma skriver:

Ja det skal jeg Har faktisk kun en dyne til hende.

Okay
Håber du får fundet det hele.

Anmeld

12. januar 2014

liten-mamma

Pigent skriver:

Okay
Håber du får fundet det hele.

Jeg er godt på vej ihvertfald, men tak

Anmeld

13. januar 2014

Pigent

Jeg er godt på vej ihvertfald, men tak

Jeg har skrevet i det indlæg du har lavet der hedder "Inspiration søges"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.