puhh jeg er pædagog... så jeg var ude og kigge en masse stæder for at snuse lidt til deres pædagogiske tilgange...
vi valgte vuggestue i en intrigeret, da vi havde en ide om at vores datter ville være en pige med krudt i bagdelen og havde brug for en masse børn og leg og vi havde ret...
vi har en meget social pige der ikke ville kunne nøjes med 3 andre børn og 1 voksen... vi har det barn du møder i netto der siger hej til ALLE og hvis du ik svare så gentager hun det gerne 1000 gange for at være sikker på du forstod det 
vuggestue eller dagplejer det er en smags sag hvis du spørg mig... tror du dit barn bliver en stille mus der har brug for, en rolig hverdag uden for mange mennesker og den samme voksen hver dag, så vælg en dagplejer...
vi valgte intrigeret fordi hendes venner fra vuggestuen så automatisk vil følge med "op" i børnehaven, så hun vil kende dem hun kommer i børnehave med. de er på samme legeplads så hun kender også de voksne fra børnehaven, det giver hende større tryghed i skiftet og giver mindre indkørrings tid...
håber du kunne bruge det til noget 
Anmeld