Update:
Så langt så godt - er i fuld gang herhjemme med forberedelserne til fødselsdags festen på lørdag
Nu mangler jeg bare at vikle snor rundt om alle skattekortene (gab, lav IKKE 30+) og de skal bare bruges til pynt
Blev bare så grebet af det 

En skattejagt med billeder men dem kan jeg først tage på fredag, når jeg pynter op på værestedet.
Har en hel kasse med alt det indkøbte plus har snuppet nogen af Elias egne sørøverting fra værelset han kan undvære de næste dage
Og så er de her ting jeg selv har kreeret.
Mangler at male en papegøje endnu og skilte til dørene og så skal jeg have fundet på navne til maden ..
Vi skal have lasagne og bland selv salat og chokolademuffins med banansmagsfondant der ligner dødningehoveder Som dessert samt evt. en kagemand som min mand insistere lidt på han SKAL have.
HJÆLP SØGES HER!
Giv mig nogen gode bud på hvad sørøvermaden skal hedde! 

ROMMEN bliver kakaomælk/sodavand og kommer i flaskerne undtagen een da der skal ligge en flaskepost - et brev som start til skattejagten.
Derudover har jeg skrevet hans yndlingssange over fra SKATTEØEN og dekoreret dem med det sangen indeholder såsom DET SORTE TEGN (der skal jeg have lavet en bunke små runde papstykker hvor jeg klistrer billedet fra det sorte tegn på og så kan børnene gå rundt og give alle de voksne det sorte tegn i venstre hånd (det dør man af
Noget der hitter helt vildt for Elias pt.) og så kan gæsterne synge med hvis de har lyst - og jeg skal lave en cd mere udelukkende med de sange og måske hvis jeg kan finde en lydfil med en papegøje
Hmm ja var der mere til det....
Sikkert 
Nu vil jeg få lidt søvn og stå op til en mysser fra min nu 4 årige søn (tillykke med fødselsdagen min skat
) som skal fejres i børnehaven idag 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld