Min Elias fylder 4 år nu på mandag den 13. januar og vi holder familiefødselsdagen den 18. Der kommer kusiner og fætre med fra spæd til 4 år og da Elias er dybt optaget af sørøver/piratlivet så er dette temaet. Har bestilt deco og service så tallerkner og krus er klaret. Nu er jeg så igang med at lave gamle vinflasker om til romflasker - det hører sig jo med - men hvordan gør jeg... de er rengjorte og er ved at tørre, men vil jo gerne dekorere dem pirat-agtigt og syntes ikke jeg kan finde noget på google så vil gerne hvis I har gode ideer til materialet så det bliver siddende på flasken at I skriver det her
Ville være en stor hjælp
Og ellers må I gerne komme med andre råd/ideer/inspiration. Jeg regner med at lave en nem skattejagt - vi skal være indendørs men der er et par rum i værestedet (min mands arbejde) hvor vi altid holder fødselsdag, som kan bruges til at blive implementeret i jagten på skatten... tænker ikke der skal være så mange opgaver, bare det at lede efter skatten på kortet tænker jeg er et hit
Hvad ligger I inde med af ideer? Har bestilt cupcakes hos en mor fra børnehaven. De bliver sorte med dødningehoveder på og vi skal have lasagne og salat man selv kan blande - skal bare have fundet på sørøveragtige navne og mere dekorering af stedet, som jeg ordner fredagen før festen 
Har guldmønter og er ved at tegne et billede som jeg altid gør som viser hans interesse for tiden - dette bliver et sørøverskib, en øde ø med en skat på og hav omkring plus skattekort.
Skal også have lavet et skattekort der ser ægte ud, det er noget med kaffe og brændte hjørner... dem er der masser af gode råd omkring på google men igen skulle I have den perfekte opskrift så kom bare med det 
Derudover så vil jeg lave pirathatte af aviser og evt. male dem så der er nok til alle - også de voksne (dog ingen tvang) regner selv med at klæde mig lidt ud (I love that stuff!)
og være med i fødselsdagen istedet for at være kedelig forælder der bare ser på. Sværd har han rigeligt af til sine fætre og kusiner og vi bliver altså kun omkring 30 inklusiv voksne så det er jo ikke et halbal
He he kan godt se jeg er fuldstændig opslugt, men elsker min søn, elsker disse projekter og elsker at være kreativ
Anmeld