Kan ikke aflevere barn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2014

M &.I

Hej!

Jeg er gravid i 33 uge og har en masse smerter, så mange smerter at jeg ikke kan aflevere mit barn én morgen uden at have enormt mange smerter resten af dagen (specielt aften/nattetimerne). Jeg kan godt aflevere ham, men det resulterer i, at når jeg går fra daginstitutionen så kan jeg stort set ikke gå. Jeg afleverede ham i går og endte med at ligge på sofaen resten af dagen og kunne ikke komme op igen. Jeg har sovet helt af H til i nat og har dårligt kunne komme ud af sengen her til morgen Jeg har valgt at holde mit barn hjemme i dag fordi jeg har så mange smerter. Da vi lige er flyttet, ligger daginstitutionen 1-1.5 time herfra med offentlig transport, så det er jo en lang tur selvom der kun er 15 km hvis jeg havde en bil. Min kæreste afleverede og hentede mit barn før, men da han har fået arbejde med så trælse tider at han hverken kan aflevere eller hente, så står jeg for det. Jeg aner bare virkelig ikke hvad jeg skal gøre??? Nogle der har nogle råd eller ideer? Jeg har spurgt faren til barnet om hjælp, men han kan kun hjælpe en gang i mellem, mine forældre arbejder og det samme gør min kærestes, så der er ikke nogen der kan hjælpe der.

nu ved jeg ikke hvordan at stå op morgen og aflevere barnet...  siden mit barn født  har jeg passe ham og han er 18 mdr og stadigvæk hjemme han har det rigtigt godt herhjemme men selvfølige tage vi til legestuen og legeplads så han ikke keder sig.. det skader ikke at dit barn engang imellem er hjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

DianaRJS

Anonym skriver:

Undskyld hvis jeg spørger lidt for personligt, men hvor meget ga' du for en barnepige? For mig drejer det sig om to-tre dage om ugen

jeg gav 2-300 kr om ugen ca. men det var stort set også hver dag

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Sætte et opslag op i vs - måske der kunne være nogen som kender nogen. Jeg ved ikke, hvad det koster. Men hvis du fik en ung pige til, at aflevere om morgen var du måske i stand til selv, at hente og få en nogenlunde smertefri dag

Tænker også selv det mest er om morgenen jeg har brug for hjælp Tusind tak for svar!

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

jeg gav 2-300 kr om ugen ca. men det var stort set også hver dag

Tusind tak for svar! Har skrevet til nogle barnepiger og har måske fundet en der gerne vil hjælpe til en rimelig pris

Anmeld

7. januar 2014

dola

Anonym skriver:

Tusind tak! Jo men det er lidt der jeg tænker, er det ikke dyrt? Tanken ligger og lurer rigtig meget, men hvordan finder man sådan en og de vil og skal jo helst gerne have noget for det, og det er ikke penge jeg har flest af

En ung pige ville jeg også anbefale, og så kunne i måske sige hun kunne låne huset en weekend og holde fest eller video aften med nogle veninder eller hvad ved jeg.
Eller måske en fattig studerende der kunne spise med om aftenen, eller en kusine eller niece eller lignende. Eller at mormor eller farmor i en periode flytter hjem til jer?

tror ikke der er nogen nemme løsninger på det her..

God bedring med dig!

Anmeld

7. januar 2014

Anonym trådstarter

dola skriver:

En ung pige ville jeg også anbefale, og så kunne i måske sige hun kunne låne huset en weekend og holde fest eller video aften med nogle veninder eller hvad ved jeg.
Eller måske en fattig studerende der kunne spise med om aftenen, eller en kusine eller niece eller lignende. Eller at mormor eller farmor i en periode flytter hjem til jer?

tror ikke der er nogen nemme løsninger på det her..

God bedring med dig!

Det bliver svært at låne hytten ud, og det tør jeg slet ikke, men jeg ville hellere end gerne lave noget mad, også sådan at der er ekstra tilovers til en studerende Der er ikke mulighed for at nogle flytter ind, og det tvivler jeg på de vil, men de vil hjælpe alt hvad de kan de dage de har mulighed for det Efter jeg afleverede min søn i går, kan jeg stort set ingenting i dag, jeg gør det selvfølgelig alligevel, men jeg ligner simpelthen en der har brækket både arme og ben Mine forældre kan heldigvis hjælpe mig i morgen hvor jeg både skal til scanning og fødselslæge oveni at aflevere ham

Anmeld

9. januar 2014

dola

Anonym skriver:

Det bliver svært at låne hytten ud, og det tør jeg slet ikke, men jeg ville hellere end gerne lave noget mad, også sådan at der er ekstra tilovers til en studerende Der er ikke mulighed for at nogle flytter ind, og det tvivler jeg på de vil, men de vil hjælpe alt hvad de kan de dage de har mulighed for det Efter jeg afleverede min søn i går, kan jeg stort set ingenting i dag, jeg gør det selvfølgelig alligevel, men jeg ligner simpelthen en der har brækket både arme og ben Mine forældre kan heldigvis hjælpe mig i morgen hvor jeg både skal til scanning og fødselslæge oveni at aflevere ham

Jamen havde jeg været fattig studerende havde jeg taget chancen og "søgt" hos jer..

Anmeld

9. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Hej!

Jeg er gravid i 33 uge og har en masse smerter, så mange smerter at jeg ikke kan aflevere mit barn én morgen uden at have enormt mange smerter resten af dagen (specielt aften/nattetimerne). Jeg kan godt aflevere ham, men det resulterer i, at når jeg går fra daginstitutionen så kan jeg stort set ikke gå. Jeg afleverede ham i går og endte med at ligge på sofaen resten af dagen og kunne ikke komme op igen. Jeg har sovet helt af H til i nat og har dårligt kunne komme ud af sengen her til morgen Jeg har valgt at holde mit barn hjemme i dag fordi jeg har så mange smerter. Da vi lige er flyttet, ligger daginstitutionen 1-1.5 time herfra med offentlig transport, så det er jo en lang tur selvom der kun er 15 km hvis jeg havde en bil. Min kæreste afleverede og hentede mit barn før, men da han har fået arbejde med så trælse tider at han hverken kan aflevere eller hente, så står jeg for det. Jeg aner bare virkelig ikke hvad jeg skal gøre??? Nogle der har nogle råd eller ideer? Jeg har spurgt faren til barnet om hjælp, men han kan kun hjælpe en gang i mellem, mine forældre arbejder og det samme gør min kærestes, så der er ikke nogen der kan hjælpe der.

Har du fået noget behandling for at mindske smerterne...

Er det bækkenet? Jeg har virkelig gode erfaringer med fysioterapi...

Anmeld

9. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Jeg ved ikke 100% hvad jeg er bange for. Der har aldrig været problemer før, men siden vi er flyttet er han blevet afleveret senere i takt med transport tiden. De havde nævnt for min søns far, om han godt havde set og om han var klar over hvor sent min søn blev/bliver afleveret, hvilket jeg jo så føler de ser rigtig meget ned på. Jeg ved godt at det er sundt at komme ned til de andre børn, men hvis det "smadrer" resten af vores dag sammen, så er det jo ikke særlig rart for ham at komme hjem.

Tror du ikke det er fordi han er blevet afleveret midt i samling...
Hos os aflevere man inden 9 eller efter 10..
Men jeg synes da du skal snakke med dem om det så du med ro i sindet kan aflevere uden at forstyrre...
Og kommer du midt i samling en dag, så giv dem besked om at du er forsinket så der lige er en klar til at tage imod...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.