Anonym skriver:
Hej!
Jeg er gravid i 33 uge og har en masse smerter, så mange smerter at jeg ikke kan aflevere mit barn én morgen uden at have enormt mange smerter resten af dagen (specielt aften/nattetimerne). Jeg kan godt aflevere ham, men det resulterer i, at når jeg går fra daginstitutionen så kan jeg stort set ikke gå. Jeg afleverede ham i går og endte med at ligge på sofaen resten af dagen og kunne ikke komme op igen. Jeg har sovet helt af H til i nat og har dårligt kunne komme ud af sengen her til morgen
Jeg har valgt at holde mit barn hjemme i dag fordi jeg har så mange smerter. Da vi lige er flyttet, ligger daginstitutionen 1-1.5 time herfra med offentlig transport, så det er jo en lang tur selvom der kun er 15 km hvis jeg havde en bil. Min kæreste afleverede og hentede mit barn før, men da han har fået arbejde med så trælse tider at han hverken kan aflevere eller hente, så står jeg for det. Jeg aner bare virkelig ikke hvad jeg skal gøre??? Nogle der har nogle råd eller ideer? Jeg har spurgt faren til barnet om hjælp, men han kan kun hjælpe en gang i mellem, mine forældre arbejder og det samme gør min kærestes, så der er ikke nogen der kan hjælpe der.

Åh det er ikke sjovt ikke at kunne aflevere sit barn, går dit barn i vuggestue, bh eller skole?
da jeg var gravid med min datter, led jeg af morgenkvalme + kastede op i de første 5 - 6 måneder og min søn var lige startet i 0.klasse, og når de er startet i skole kan man jo ikke bare give dem fridage, men jeg havde meget svært ved at komme afsted om morgenen dels pga opkast men også pga. bækkenløsning tidligt i graviditeten... og nøj jeg rendte lægerne på døren, men fordi jeg smadrede mig selv når jeg skulle aflevere min søn i skole.
men der var altså dage hvor han ikke kom pga Mig, og så var der dage han kom lidt for sent, og jeg havde heller INGEN til at hjæle mig, da faderen møder kl 06 om morgen og køre allerede 05:30.
og jeg må ærligt sige at du kan ikke gøre andet end at gøre dit bedste.
og så er du heldig hvis barnet ''kun'' går i vuggestue eller BH
God bedring
Anmeld