Ønskeseddel eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2014

Kay

vi brugte en gavekordinator (min mor)

og vi fik ingen gaver der skulle byttes, og ingen dobbelt gaver det var bare skøøønt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Kløver

Tillykke

Vi vedlagde en ønskeseddel, og havde skrevet en gavekoordinator på, hjalp dog ikke så meget da vi fik mange ens gaver men så byttede vi jo bare

De gange jeg har fået eller set invitationer, har der hver gang været en ønskeliste vedlagt

Anmeld

7. januar 2014

Frk.S

Jeg er ikke så meget til at sende ønskesedlen med invitationen - desuden havde vi ikke lavet den da vi sendte invitationer ud.

Vi gjorde det, at vi lavede en hjemmeside til vores bryllup. Den skrev vi et link til i invitationen, og skrev at her ville komme yderligere info.

Her kom ønskesedlen så på. Desuden brugte vi den også til anden praktisk info, som fx hvem der var toastmaster, info om overnatning, kort til kirke samt feststed, osv.

Vi havde ingen gavekoordinator (ud over at vi fik min søster til at hjælpe med at holde styr på hvad vi fik fra hvem, og få det skrevet ned).
Vi fik ikke ret mange gengangere - det eneste der skulle byttes var et par salt- peber kværn sæt.
Uden gavekoordinator og med næsten 100 gæster, er det da godt klaret.

Anmeld

7. januar 2014

Elbæk

Lunae skriver:

JEG SKAL GIFTES!
Og lige nu sidder jeg så og bakser med invitationerne - jeg er bare blevet i tvivl om, om man skal vedlægge ønskeseddel eller ej!

Hvad ville du gøre?

Helt klart gavekordinator.

Vi vælger dog ikke at have en ønskeliste, da vi hellere vil overraskes.

& så stort tillykke med giftemålet, må i få et dejligt og hjertevarmt ægteskabt.

Anmeld

7. januar 2014

lille-trold

Lunae skriver:

JEG SKAL GIFTES!
Og lige nu sidder jeg så og bakser med invitationerne - jeg er bare blevet i tvivl om, om man skal vedlægge ønskeseddel eller ej!

Hvad ville du gøre?

Jeg har stemt jeg ville vælge en gave koordinator-Vi brugte det selv  da vi blev gift for 6 år  siden og jeg fortryder intet vi havde  stort set ikke en gave der skulle byttes det var rigtig dejligt ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.