Ønskeseddel eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2014

Mamalou

Jeg ville vedlægge en ønskeseddel. Det er dejligt nemt for gæsterne

Tillykke

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi var til 2 brylluper sidste år, og der havde de sendte ønskesedlen på indbydelsen. Så havde en gavekordinatoer, vi så ku henvende os til, så de ik fik dobbelt gaver osv. Dejligt nemt for dem, og for os gæster.!! Vh stine

Anmeld

6. januar 2014

DesiraeR

Da vi blev gift, sagde vi, at vi havde en ønskeliste på Inspiration. Vi gik ind i Inspiration, og de gav os en scanner, så vi kunne skanne nogen varer i butikken, som vi gerne vil have. Bagefter gæsten kunne gå i, at give vores navn og se, hvad vi ønskede. Den viste også, hvad der allerede var købt, så der var ingen dobbelt gaver.

Anmeld

6. januar 2014

Lotus86

Jeg ville aldrig vedlægge en ønskeliste, hvis folk ønsker det kan de bede om den, jeg synes det andet bliver for meget.

Synes det er lidt 'trist' at det handler om hvad der er nemmest for gæsterne. 

Anmeld

6. januar 2014

(august)

Vi havde en invitation som blev foldet ud og på den sidste side (bagsiden) havde vi skrevet også tlf til gavekoordinator.

Anmeld

7. januar 2014

Toeffe87

Vi sendte ønsker med, med det samme.
Vidste at folk alligevel ville ringe/skrive og spørge efter dem.
Skrev bare at de også gerne selv måtte finde på noget

Anmeld

7. januar 2014

BabyMus

Lunae skriver:

JEG SKAL GIFTES!
Og lige nu sidder jeg så og bakser med invitationerne - jeg er bare blevet i tvivl om, om man skal vedlægge ønskeseddel eller ej!

Hvad ville du gøre?

Stort tillykke.

Jeg synes helt klart du skal sende invitationer med ønsker med i.

Jeg synes det er mega irriterende når man får en invitation til en fødslesdag (bryllup osv.) og der ikke er nogle ønsker med. For så skal man til at skrive tilbage til dem at man gerne vil have en ønskeseddel. Og ellers skal man bare selv finde på noget at købe, og så vil jeg da hellere købe noget folk ønsker sig. For det er jo klart at folk skal have en gave når man kommer til deres fødselsdag. Sådan synes jeg personligt det er bedst, for jeg bliver som sagt bare irriteret når den mangler.

Jeg fylder selv rundt senere på året, og har da tænkt mig at sende den med.

Anmeld

7. januar 2014

LilleSmølf

Det er så svært at svare på, for folk er forskellige.

Hvis jeg skulle til bryllup hos nogen (især hos nogen jeg ikke kendte så godt )ville det være dejligt med ledende ønsker, so to speak. Jeg tænker, "Vi ønsker os nyt sengetøj, nye håndklæder, etc."

Synes det er dybt ubehageligt med vildt specifike ønsker fra specifikke butikker til specifikke priser (hvis de automatisk kommer med invitationen) for hvis man nu ikke kan finde noget der passer til ens budget føler man hurtigt at man ikke kommer med en god gave.

Desuden kan jeg godt selv lide at finde på ting, så uden ønskeliste ville jeg nok være en gladere gæst

Mit svar må derfor være - gavekoordinator. Til dåb fik dem, der bad om ønskeliste, link til en online ønskeliste hvor ting kunne "reseveres" sådan at man ikke fik dobbelt.

Det var nemt for os alle (: Ingen følte sig tuvnget til at købe noget specifikt men dem, der ville have inspiration, fik det gennem ønskelisten (:

Anmeld

7. januar 2014

Morgensol

Da vi blev gift i november forrige år (2012) havde vi bedt min mands søster om at være gavekoordinator. Vi havde skrevet Tlf nr til hende og til toastmasteren nederst i invitationen. vi (jeg) havde så delt vores ønsker op i prisklasser så det var super nemt for min svigerinde at finde noget som alle kunne være med på! Det var hun og gæsterne rigtig glade for!  

Anmeld

7. januar 2014

L&V

Lunae skriver:

JEG SKAL GIFTES!
Og lige nu sidder jeg så og bakser med invitationerne - jeg er bare blevet i tvivl om, om man skal vedlægge ønskeseddel eller ej!

Hvad ville du gøre?

De brylluper jeg har været til har der været en til at kordinere det. Det har ofte også været ham der har været toastmarster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.