Ønskeseddel eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal med skrive ønsker på invitationen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.522 visninger
24 svar
14 synes godt om
6. januar 2014

Lunae

JEG SKAL GIFTES!
Og lige nu sidder jeg så og bakser med invitationerne - jeg er bare blevet i tvivl om, om man skal vedlægge ønskeseddel eller ej!

Hvad ville du gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

MortilElias2010

Lunae skriver:

JEG SKAL GIFTES!
Og lige nu sidder jeg så og bakser med invitationerne - jeg er bare blevet i tvivl om, om man skal vedlægge ønskeseddel eller ej!

Hvad ville du gøre?

Gavekoordinator og hjerteligt tillykke 

Anmeld

6. januar 2014

Lunae

MortilElias2010 skriver:

Gavekoordinator og hjerteligt tillykke 

Skriver man så bare noget i stil med: for ønskesedlen kan xxx kontaktes!

Anmeld

6. januar 2014

Kris89

Lunae skriver:

JEG SKAL GIFTES!

Hvad ville du gøre?

det gjorde vi. og NØØJ det var rart at vi fik noget vi ønskede os... der var ikke så mange pengegaver, og der var selvf. ting vi fik 2 af. men SKØNT med et kæmpe stort gavebord med ene af ting vi ønskede os

Anmeld

6. januar 2014

MortilElias2010

Lunae skriver:

Skriver man så bare noget i stil med: for ønskesedlen kan xxx kontaktes!

Det vil jeg vove at påstå, har ikke selv brugt det men tænker at det er rart at en anden står for at uddelegere jeres ønsker og holde styr på hvem der giver jer hvad så I bagefter kan takke dem. I kan leje een eller bare vælge een fra familien I ved har fuldstændig styr på detaljer 

Anmeld

6. januar 2014

Lunae

Kris89 skriver:

det gjorde vi. og NØØJ det var rart at vi fik noget vi ønskede os... der var ikke så mange pengegaver, og der var selvf. ting vi fik 2 af. men SKØNT med et kæmpe stort gavebord med ene af ting vi ønskede os

Synes bare at det virker lidt krævende, som om folk nærmest ikke må komme uden gave, agtigt!

Anmeld

6. januar 2014

M (:

Synes bare at det virker lidt krævende, som om folk nærmest ikke må komme uden gave, agtigt!

Man må jo gerne skrive noget i stil med "gave er naturligvis ikke påkrævet da vores største ønske er en fantastisk og uforglemmelig dag med vores kære, men hvis man har råd og lyst, kan xx kontaktes for ønskeseddel" (:

Og stort tillykke (: 

Anmeld

6. januar 2014

Rødhætte

Lunae skriver:

JEG SKAL GIFTES!

Hvad ville du gøre?

Først stort tillykke.. Jeg har selv lige fået en invitation uden ønskeliste og synes virkelig det mangler, så synes helt sikkert du skal lave en

Anmeld

6. januar 2014

Trekløver(:

Lunae skriver:

JEG SKAL GIFTES!

Hvad ville du gøre?

Jeg syntes ikke om, at sende ønskeliste med invitationen. Jeg ville udvælge en gavekoordinator, og når folk henvender sig for ønsker, ville jeg sige de skulle snakke med gavekoordinatoren.

Jeg ville ikke skrive noget om det i indbydelden.

Stort tillykke med det forestående bryllup

Anmeld

6. januar 2014

Kris89

Lunae skriver:

ja, sådan havde jeg det også lidt... men vi ved jo at folk kommer med en gave...

og ved som gæst at det er SKØNT når man kan købe en gave til dem man skal til fest ved, som de virkelig bliver glad for..

fik af vide af flere af gæsterne at de var rigtig glade for at den var med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.