Anonym skriver:
Ja det har jeg haft helt fra starten af deres forhold, men det er nok også på grund af måden min x og jeg gik fra hinanden på og hvordan hun kom ind i billedet.
Hun kom ind i billedet (rettere i min seng) inden jeg var ude af billedet og det har nok skabt et kæmpe had til hende derfra. Selvom det egentlig er min x jeg skal være mest sur på, som jeg selvfølgelig også er, men kan bare slet ikke snuppe hans nye dame og slet ikke med den baggrund hun har med sig.
Hun er sådan set god ved mine børn men det har jeg ikke villet indse... Før nu hvor alle sammen skriver at det da kun er en positiv ting at hun overhovedet har lyst til at være sammen med mine børn og det er da rigtigt.
Hvis han direkte har været dig utro, så kan jeg godt forstå at du har det stramt med hende/situationen
Det er ikke nemt når der er sårede følelser i klemme!
Det er flot at du kan tage vores kommentarer til dig alligevel, og få noget positivt ud af det og jeg håber at du en dag kan få et fornuftigt og konstruktivt forhold til din eks og hans kæreste (håber også at hun får vorter i ansigtet og han får rejsningsproblemer, hæhæ
)
Anmeld