Hvor meget samvær skal farens kæreste have??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2014

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Jeg ville bare lige skrive, at jeg synes det er så flot at du rent faktisk tager det andre har skrevet i tråden til efterretning! 

Det var åbenbart også bare det der skulle til, før jeg kunne se at det jo ikke er en negativ ting. Heldigvis for at Baby.dk findes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

FruK

Anonym skriver:

Det var åbenbart også bare det der skulle til, før jeg kunne se at det jo ikke er en negativ ting. Heldigvis for at Baby.dk findes

På den baggrund du beskriver, kan jeg godt forstå, at det kan være svært at se det på den positive måde. Flot at du kan tage det til dig! 

Anmeld

6. januar 2014

modesty

Nu ved jeg godt at jeg ikke er ts, men som jeg læser det, lyder det som om at faren ik rigtig er sammen med børnene og lægger hovedansvaret på kæresten.

jeg synes det er skønt at kæresten er så meget i deres liv, men faren har hovedansvaret, og kæresten skal ikke sidde med børnene flere gange om ugen.

Hvor er faren henne??

Ville du også synes at en far svigtede sit ansvar i et forhold hvor forældrene stadig var sammen, og hvor han skulle møde vildt tidligt på arbejde og derfor ikke kunne aflevere? Og spillede fodbold to gange om ugen? Jeg synes umiddelbart at det lyder som et ret realistisk scenarie for en hel del børnefamilier.

Anmeld

6. januar 2014

modesty

FruK skriver:

Hvordan skulle hun dog kunne overtage dit barn? 

Uanset om man bryder sig om det eller ej, så er det jo vilkårene, når man er skilt, at der kan komme nye kærester ind over, uden at man kan gøre noget ved det. 

Jeg har en dreng i 7/7 og det er da bonusmor der står for meget af det praktiske omkring børnene derovre. Bl.a. var det også ofte hende der hentede/afleverede da han var mindre. Hvis ikke hun havde været der til at "hjælpe" far, kunne min søn nok ikke have været ligeså meget hos dem, da hans far arbejder meget. Men at hun henter betyder jo ikke nødvendigvis at far slet ikke når at se barnet den dag. 

Og at hun er sammen med min søn og er glad for ham, ændrer jo ikke på, at jeg er hans mor! 

Gid alle bonusmødre (og -fædre) var som dig! 

Anmeld

6. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Ja det har jeg haft helt fra starten af deres forhold, men det er nok også på grund af måden min x og jeg gik fra hinanden på og hvordan hun kom ind i billedet.

Hun kom ind i billedet (rettere i min seng) inden jeg var ude af billedet og det har nok skabt et kæmpe had til hende derfra. Selvom det egentlig er min x jeg skal være mest sur på, som jeg selvfølgelig også er, men kan bare slet ikke snuppe hans nye dame og slet ikke med den baggrund hun har med sig.

Hun er sådan set god ved mine børn men det har jeg ikke villet indse... Før nu hvor alle sammen skriver at det da kun er en positiv ting at hun overhovedet har lyst til at være sammen med mine børn og det er da rigtigt. 

Hvis han direkte har været dig utro, så kan jeg godt forstå at du har det stramt med hende/situationen Det er ikke nemt    når der er sårede følelser i klemme! 

Det er flot at du kan tage vores kommentarer til dig alligevel, og få noget positivt ud af det og jeg håber at du en dag kan få et fornuftigt og konstruktivt forhold til din eks og hans kæreste (håber også at hun får vorter i ansigtet og han får rejsningsproblemer, hæhæ )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.