Anonym skriver:
Ja hvor meget samvær må kæresten til børnenes far have med børnene uden tilladelse af moren til børnene? Er der nogle regler om det?
F.x. er det altid kæresten som aflevere børnene i deres daginstitutioner når de er hos ham? Og henter også alene nogle gange.
Hun passer dem alene op til flere gange i ugen hvor det burde være ham der skal være sammen med dem?
Der er tale om fælles forældremyndighed over børnene med en 7/7 ordning og en bopælsadresse hver.
Jeg tror ikke du skal give tilladelse til noget i de dage de er hos far. Og tænker også at det at være skilsmissebarn handler om man får en så normal hverdag som muligt hos sine forældre og det betyder jo også at den man er hos stadig går til fodbold eller hvad det kan være og man som barn ikke opfattes som en besøgende, men som en del af familien.
har selv altid været glad for min fars nye kone, og kunne lige så godt være sammen med hende som med min far. Men kan huske jeg en gang netop fik følelsen af jeg virkelig bare var gæst og ikke bare Line som boede lidt bos far og lidt hos mor og det gjorde sgu ondt....
Jeg kan ikke forestille mig hvor svært det kan være som mor at aflevere sine børn en hel uge og vide der er en anden kvinde i huset der overtager ens rolle (eller jo kan forestille mig det), men på den anden side er det jo fantastisk når nu ikke det kan være anderledes at det er en som vil ens børn og vil bruge sin tid på dem
Anmeld