Kom ned i vs'en på vejen har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2014

Giraffen

Anonym skriver:

Skifter de dem ikke med det samme de lugter eller ligger mærke til de har lavet noget? eller tænker de, nåår, h*n bliver alligevel hentet om lidt.

jeg ved det ikke..... men har oplevet det en del gange efterhånden desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

Ellie79

Anonym skriver:

Mit barn lavet stort. En af pædagogerne vil tage barnet (h*n sidder på gulvet) og jeg siger h*n har lavet stort. Så sidder der 3 pædagoger og bare kigger og fortsætter med at lege med børnene.

Forventer de at man selv skifter barnet når det har skidt på vej til vs, er det meget normalt eller hvad? Det var i hvert fald hvad jeg gjorde.

Som forældre ville jeg aldrig aflevere et barn der har lort i bleen, men gå ud og skifte og derefter skynde mig på arbejde. Som pædagog forventer jeg det ikke, men har på den anden side heller aldrig oplevet at forældre bevidst har afleveret et barn der har lort i bleen. Men jeg har har haft en stresset mor eller far der har spurgt og jeg har sagt ja - dette har tit resulteret i kage til hele personalet som tak. 

Jeg synes det er et samarbejde mellem forældre og pædagoger og man hjælper jo hinanden... 

Anmeld

6. januar 2014

VIPpigen

Jeg har altid selv skiftet hvis hun havde lavet på vejen.

Da Lilje gik i vuggestue tror jeg, jeg har skiftede hende 2 gange om formiddagen, da hun blev afleveret, fordi hun på vejen havde lavet i bleen. Jeg gjorde det bare, og pædagogerne sagde ikke noget. Havde jeg travlt med at komme ud af døren, ville jeg have bedt en af dem om at gøre det. Hun gik kun i vuggestue i 2 måneder. En gang måtte jeg gøre dem opmærksom på at den ble jeg havde afleveret hende i, om formiddagen, den havde hun på da vi kom hjem om eftermiddagen.

Da hun startede i dp, har jeg både ved aflevering og afhentning skiftet hende også, hvis behovet har været der.

Mit barn er mit ansvar, indtil jeg forlader stuen, og jeg kommer igen. Når jeg forlader stuen, er det pædagogen/dp der har ansvaret, indtil jeg kommer for at hente igen

Anmeld

6. januar 2014

klmf

Nadia&Daniel skriver:

Samme her. Så barnet ikke bliver påvirket af, at mor skal hurtigt ud af døren igen.. Så er det bedre at pædagogen gør det

Men ville aldrig bare smide ungen over i armene på goggen, sige 'ha en god dag og nå ja, der er lige en gave til dig'. Ville da spørge pænt om de ville hjælpe mig med at nå på arbejde til tiden. Har da også opleve at komme om efter den store med den lille på armen, da han var spæd og hvor den store havde en lorteble. Der skiftede pædagogen også, for hun syntes jeg havde nok i hænderne. Dejligt med hensynsfulde medmennesker :-)

Anmeld

6. januar 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar
Er sikker på jeg nu aldrig vil aflevere barnet med en lorte ble.

Så behøver ikke flere tilbagemeldningen, tak.

Anmeld

6. januar 2014

Nadia&Daniel

lotchen skriver:

Men ville aldrig bare smide ungen over i armene på goggen, sige 'ha en god dag og nå ja, der er lige en gave til dig'. Ville da spørge pænt om de ville hjælpe mig med at nå på arbejde til tiden. Har da også opleve at komme om efter den store med den lille på armen, da han var spæd og hvor den store havde en lorteble. Der skiftede pædagogen også, for hun syntes jeg havde nok i hænderne. Dejligt med hensynsfulde medmennesker :-)

Nej lige præcis - vil da altid spørge, hvis man har behov for Deres hjælp

Anmeld

6. januar 2014

Mother-love

Jeg skifter altid Isabella selv hvis hun har skidt på vej i vs. Ligeledes hvis vi kommer og henter hende og hun lige har skidt før vi går ud af døren så gør vi det også selv.

Hun havde en overgang en tendens til at lave i bleen når hun lige var blevet skiftet så det passede altid med hun lige havde fået en ren ble på og lavet i den til vi kom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.