Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mit barn lavet stort. En af pædagogerne vil tage barnet (h*n sidder på gulvet) og jeg siger h*n har lavet stort. Så sidder der 3 pædagoger og bare kigger og fortsætter med at lege med børnene.Forventer de at man selv skifter barnet når det har skidt på vej til vs, er det meget normalt eller hvad? Det var i hvert fald hvad jeg gjorde.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis jeg ikke skal på arbejde, så ville jeg selv lige gøre det. Men ville ikke risikere at komme for sent på job for det, så ville jeg overlade det til dem.
Det er helt normalt Det gør jeg også og det syntes jeg også er min opgave, når jeg er i huset. Bleerne er deres, når jeg gået
I vores VS er det forventet at barnet bliver afleveret klar til leg.. dvs. du selv skifter hvis barnet har skidt på vejen derned...
Som pædagog er svaret ja med mindre du beder mig om at gøre det fordi du har travlt eller et eller andet... Som mor... Der skifter jeg altid selv mit barn når jeg er der...
lotchen skriver: Hvis jeg ikke skal på arbejde, så ville jeg selv lige gøre det. Men ville ikke risikere at komme for sent på job for det, så ville jeg overlade det til dem.
Anonym skriver: Mit barn lavet stort. En af pædagogerne vil tage barnet (h*n sidder på gulvet) og jeg siger h*n har lavet stort. Så sidder der 3 pædagoger og bare kigger og fortsætter med at lege med børnene.Forventer de at man selv skifter barnet når det har skidt på vej til vs, er det meget normalt eller hvad? Det var i hvert fald hvad jeg gjorde.
Ville altid selv gøre det medmindre jeg havde vildt travlt. Jeg skifter hende også selv når jeg henter hvis der skulle være noget i bleen. Jeg kommer altid og henter der hvor de alle er blevet spist af og er ved at få tørre bleer ved 15-tiden.
Ville aldrig forvente at pædagogerne gjorde når jeg er der.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128