Kom ned i vs'en på vejen har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.455 visninger
26 svar
37 synes godt om
6. januar 2014

Anonym trådstarter

Mit barn lavet stort. En af pædagogerne vil tage barnet (h*n sidder på gulvet) og jeg siger h*n har lavet stort. Så sidder der 3 pædagoger og bare kigger og fortsætter med at lege med børnene.

Forventer de at man selv skifter barnet når det har skidt på vej til vs, er det meget normalt eller hvad? Det var i hvert fald hvad jeg gjorde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

klmf

Hvis jeg ikke skal på arbejde, så ville jeg selv lige gøre det. Men ville ikke risikere at komme for sent på job for det, så ville jeg overlade det til dem.

Anmeld

6. januar 2014

gruener

Det er helt normalt  Det gør jeg også og det syntes jeg også er min opgave, når jeg er i huset. Bleerne er deres, når jeg gået

Anmeld

6. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

I vores VS er det forventet at barnet bliver afleveret klar til leg.. dvs. du selv skifter hvis barnet har skidt på vejen derned...

Anmeld

6. januar 2014

Kay

Som pædagog er svaret ja med mindre du beder mig om at gøre det fordi du har travlt eller et eller andet... Som mor... Der skifter jeg altid selv mit barn når jeg er der...

Anmeld

6. januar 2014

Nadia&Daniel

lotchen skriver:

Hvis jeg ikke skal på arbejde, så ville jeg selv lige gøre det. Men ville ikke risikere at komme for sent på job for det, så ville jeg overlade det til dem.

Samme her. Så barnet ikke bliver påvirket af, at mor skal hurtigt ud af døren igen.. Så er det bedre at pædagogen gør det

Anmeld

6. januar 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Anonym skriver:

Mit barn lavet stort. En af pædagogerne vil tage barnet (h*n sidder på gulvet) og jeg siger h*n har lavet stort. Så sidder der 3 pædagoger og bare kigger og fortsætter med at lege med børnene.

Forventer de at man selv skifter barnet når det har skidt på vej til vs, er det meget normalt eller hvad? Det var i hvert fald hvad jeg gjorde.

Nu går mine børn godt nok i dagpleje, og der er børnene forældrenes ansvar når de er til stede. Det er da også mig der skifter mine børn hvis de laver noget mens jeg er der

Så mon ikke også det er dit ansvar i vuggestuen? Hvis du havde travlt og gjorde dem opmærksom på at du ikke havde tid til at skifte er jeg da sikker på at de havde klaret det

Anmeld

6. januar 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar så er det vidst bare mig der synes at situationen var lidt underlig.

Anmeld

6. januar 2014

L&V

Anonym skriver:

Ja det er da klart man selv ska ordne det. Du er der jo stadig lidt ligesom når man henter..

Flere steder skriver de det os på deres erhvervs profil

Anmeld

6. januar 2014

(august)

Ville altid selv gøre det medmindre jeg havde vildt travlt. Jeg skifter hende også selv når jeg henter hvis der skulle være noget i bleen. Jeg kommer altid og henter der hvor de alle er blevet spist af og er ved at få tørre bleer ved 15-tiden. 

Ville aldrig forvente at pædagogerne gjorde når jeg er der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.