Kom ned i vs'en på vejen har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2014

Giraffen

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Ja det er da klart man selv ska ordne det. Du er der jo stadig lidt ligesom når man henter..

Flere steder skriver de det os på deres erhvervs profil

kender du så reglen for afhentning når de har skidt?

jeg har flere gange hentet min pige hvor jeg tydeligt kan lugte, at der er noget når jeg træder ind i lokalet.

desværre (når hun blir hentet sidst på dagen) så kan jeg se, at lugtebleen har været på hende lidt tid - så har hun altid røde streger der hvor lorten gik til nemlig...

men har de "uskrevne regler" for hvor længe de må rende rundt med lort i bleen hvis det er tæt på hentning?

(ps hun er på fuld tid så de ved reelt set ikke om jeg først kommer 16:55)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

jeg har flere gange hentet min pige hvor jeg tydeligt kan lugte, at der er noget når jeg træder ind i lokalet.

desværre (når hun blir hentet sidst på dagen) så kan jeg se, at lugtebleen har været på hende lidt tid - så har hun altid røde streger der hvor lorten gik til nemlig...

men har de "uskrevne regler" for hvor længe de må rende rundt med lort i bleen hvis det er tæt på hentning?

Skifter de dem ikke med det samme de lugter eller ligger mærke til de har lavet noget? eller tænker de, nåår, h*n bliver alligevel hentet om lidt.

Anmeld

6. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Mit barn lavet stort. En af pædagogerne vil tage barnet (h*n sidder på gulvet) og jeg siger h*n har lavet stort. Så sidder der 3 pædagoger og bare kigger og fortsætter med at lege med børnene.

Forventer de at man selv skifter barnet når det har skidt på vej til vs, er det meget normalt eller hvad? Det var i hvert fald hvad jeg gjorde.

Ja selvfølgelig gør du det selv.
Har du travlt kan du spørge dem om de vil skifte ham da du virkelig ikke kan nå det.

Anmeld

6. januar 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ja selvfølgelig gør du det selv.
Har du travlt kan du spørge dem om de vil skifte ham da du virkelig ikke kan nå det.

Hvis jeg synes det var en selvfølge ville jeg ikke spørge

Anmeld

6. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hvis jeg synes det var en selvfølge ville jeg ikke spørge

Nej og nu ved du det er en selvfølge

Anmeld

6. januar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Tak for svar så er det vidst bare mig der synes at situationen var lidt underlig.

Det er sjovt, oplevede næsten det samme i morges, min søn går dog i dp.. Men han havde lavet i bleen på vej derned, men vores dp-mor sagde bare "Okay" smilede og spurgte ham om det så ikke skulle skifte hans ble? Havde vi haft tid i morges havde vi heller ikke skiftet hans ble, MEN det er jo nok mere fordi jeg synes det ville være underligt at gøre i hendes private hjem.. Men ja, jeg ville nok lige gøre det i en vuggestue tror jeg og dog, jeg ved ikke hvordan forholdne er til sådan noget, har de deres egen skifteplads, hvor er deres bleer osv.? Det ved jeg jo heller ikke hos vores dp-mor, det er jo noget hun gør til dagligt, så derfor ved vi ikke hvor hendes ting er

Anmeld

6. januar 2014

Kay

Giraffen skriver:

Et barn skal da skiftes lige så snart det opdages... Og det kan faktisk godt være svært at lugte når man har gået sammen med 12-14 børn en hel dag... Der er mange lorte bleer og mange prutter... Man bliver lidt emun i slutningen af en dag... Derfor tjekker vi altid bleer flere gange mellem 15 og 16

Anmeld

6. januar 2014

L&V

Giraffen skriver:

Næh det er der ingen "regel" for det handler vil om etik tænker jeg men bestemt noget jeg ville nævne.

Anmeld

6. januar 2014

Fuglemor

Anonym skriver:

Mit barn lavet stort. En af pædagogerne vil tage barnet (h*n sidder på gulvet) og jeg siger h*n har lavet stort. Så sidder der 3 pædagoger og bare kigger og fortsætter med at lege med børnene.

Forventer de at man selv skifter barnet når det har skidt på vej til vs, er det meget normalt eller hvad? Det var i hvert fald hvad jeg gjorde.

Nu er jeg dp. Men hos mig skifter forældrene selv hvis de lige er kommet med barnet. Jeg har aldrig selv sagt det til dem. De gør det bare

Anmeld

6. januar 2014

Clisolka

Jeg ville selv skifte hvis en af dem havde lavet på vej i vuggestue. Når jeg er gået er det pædagogernes ansvar 

Om eftermiddagen er det tit hun har rendt rundt med en stor ble indtil vi kommer og henter - og skifter hende. Hun er ikke ret god til at sige til, medmindre hun er herhjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.