Til jer med 3 eller flere børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2014

Rikke S

Anonym skriver:

Men det har så åbenbart ikke holdt dig tilbage med at få nr 3

Bestemt ikke - men derefter er det også slut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

DianaRJS

Anonym skriver:

Vi har to børn i forvejen og snakker om en tredje, men vi er lidt i tvivl om hvor hårdt det er med tre børn.

Det er hårdt og går fra et til to børn, men er det mere hårdt og går fra to til tre børn, eller hvad siger I der har prøvet det?

nu fik jeg tvillinger tredje gang, men synes faktisk ikke det er mere hårdt end det ellers har været, men vender man den om har jeg også været utrolig heldig med tvillingerne, de er 2 mdr i dag og sover igennem, er altid glade og tilfredse og græder stort set kun når de er sultne

Anmeld

6. januar 2014

SjeBets

lineog4 skriver:

Jeg er også pænt meget overrasket over hvor besværligt det er at have store børn  Man hører så tit det er de små år der er besværlige... Jeg kunne have 10 børn under skolealderen og ikke blinke med et øjenbryn, men to skolebørn puha der er bare hele tiden noget og hende på snart 11 det er hele tiden... Hun er både selvstændig og en lille lille pige... og lektier, og klassekagen, og klassefrugt, og klassebamsen og og og og... Nej skal ikke klage det er også fantastisk, men kræver en meget organiseret hverdag...

Jamen man bliver overrasket over hvor meget der faktisk er selv om de er meget selvhjulpne, men der er bare lektier og skak turer og svømme lejre og så videre... jeg troede jo at det var de små der krævede mest, men det er bare på en anden måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.