Jeg vil være helt ærlig...
Ja, vi synes begge to at det var pænt meget hårdere at gå fra to til tre. Ikke så meget da hun var lille men nu hvor hun er gående og har en mening er det blevet hårdere. Vi et mindre væk fra huset igen fordi hin jo skal hvile i ro som alle andte småbørn. Der havde vi lige vænnet is til ikke at skulle planlægge alt. De store synes det er møg træls at tingene blev anderledes da hun kom. Vi er ikke så tit ude hver især fordi vi begge synes det kan være en mundfuld at passe alle tre. En vil ud og save i værkstedet men må ikke alene. En vil spilleolsen mens den mindste bare hyler og synes alt man pprøver er forkert. Eller de to store skændes mens den lille skriger fordi de larmer...de dage findes i vores hus og når det sker føler man nærmest at ens hoved kunne eksplodere. En tur ud og købe ind kan være den største befrielse på dagen:-)
Og så er der bare konstant en der vågner om natten. Hvis ikke den lille så vores store pige pga. drømme eller den store pga eksem. Savner SÅ meget søvn selv nu hvor de er 6, knap 5 og 1, 5 år.
Men, når alt det er sagt ville jeg aldrig vælge anderledes. Elsker mine dejlige børn:-) men jeg bliver helt sikkert gråhåret og rynket før tid pga stress over manglede alene tid, syge bøtn, syge os og for mange år med minus søvn:-)
Kunne bare ikke forestille mig livet uden mine elskede stressfaktorer. Deres knus og kram, deres smil og deres lækre kyssekinder;-)
Anmeld