Gør det ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Det kommer helt an på lægen vil jeg sige og om du har født.

den første jeg fik nev men kun kortvarrigt, det var en kobberspiral, lagt op hos egen læge og havde ikke født.

nr. 2 var en hormonspiral, jeg fik lagt hos gynækolog, efter fødsel, og den kunne jeg slet ikke mærke..
Da han bad mig hoppe ned blev jeg helt forvirret for jeg troede ikke han havde lagt den op endnu...

Jeg har født og fik at vide at hormonspiralen (som jeg skal have) kan man kun få hvis man har født.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar! Jeg bekymrer mig nok uden grund

Anmeld

5. januar 2014

Milas14

Jeg synes ikke det gjorde ondt blev faktisk overrasket over hvor lidt jeg kunne mærke! Har aldrig haft gener med spiral

Anmeld

5. januar 2014

lineog4

Har fået lagt både hormon og kobber. Tog to panodiler før jeg tog til lægen (havde de rådet mig til), mærkede næsten ikke noget. Synes første gang jeg fik en op havde jeg en underlig følelse men det var mest mere psykisk for gik hele tiden og tænkte på der var noget oppe i mig - tog en rum tid før jeg ikke tænkte over det ;-)

Anmeld

5. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Jeg har født og fik at vide at hormonspiralen (som jeg skal have) kan man kun få hvis man har født.

Der er der samme med kobberspiral, men det var en forsøg da jeg ikke kunne tåle de mængder hormoner der er i anden prævention... Men blev gravid på kobberspiralen og valgte derfor at prøve hormon og det gik fint..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.