Gør det ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
24 svar
3 synes godt om
5. januar 2014

Anonym trådstarter

At få lagt en spiral? Og hvad med derefter, vil jeg kunne mærke den eller have ondt?

Det skal jeg i morgen og jeg er godt nok nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

At få lagt en spiral? Og hvad med derefter, vil jeg kunne mærke den eller have ondt?

Det gør ikke ligeså ondt som at føde, DET ved jeg i hvert fald

Ej sorry, men ja, jeg hører at det niver når den bliver lagt op, men at det er hurtigt overstået

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det gør ikke ligeså ondt som at føde, DET ved jeg i hvert fald

Ej sorry, men ja, jeg hører at det niver når den bliver lagt op, men at det er hurtigt overstået

Er du sikker?

Ej det havde jeg heller ikke regnet med da, men jeg har simpelthen gearet mig selv op til at det sikkert gør meget ondt

Anmeld

5. januar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

det er meget forskelligt...

jeg får den lagt op ppå sidste mens dag da det er nemmest, jeg er ik bygget til at få lagt spiral :-)

andre jeg kender har ik syntes det var slemt  

Anmeld

5. januar 2014

Malthe2010

Ja det niver lidt et kort øjeblik, og man kan bløde lidt bagefter, men derefter mærker man ikke noget til den 

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

det er meget forskelligt...

jeg får den lagt op ppå sidste mens dag da det er nemmest, jeg er ik bygget til at få lagt spiral :-)

andre jeg kender har ik syntes det var slemt  

Hvad mener du med at du ikke er bygget til det?

Ved du om der er forskel på kobber og hormonspiral når den bliver lagt?

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Malthe2010 skriver:

Ja det niver lidt et kort øjeblik, og man kan bløde lidt bagefter, men derefter mærker man ikke noget til den 

Okay

Anmeld

5. januar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hvad mener du med at du ikke er bygget til det?

Ved du om der er forskel på kobber og hormonspiral når den bliver lagt?

Jeg fik lagt homon i forbindelse med en abort, så ved ik hvordan det er..

Jeg har ellers haft kobber, vi brugte 1 time på at få den til at sidde, og har en kaste op refleks et sted hvor de rammer når den skal i, for kaster op når den skal op og når den skal ud...

Men altså er os liiidt mærkelig skabt ;-) 

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Jeg fik lagt homon i forbindelse med en abort, så ved ik hvordan det er..

Jeg har ellers haft kobber, vi brugte 1 time på at få den til at sidde, og har en kaste op refleks et sted hvor de rammer når den skal i, for kaster op når den skal op og når den skal ud...

Men altså er os liiidt mærkelig skabt ;-) 

Puha

Jeg skal have en hormon så den skal jo så sidde nogle år

Anmeld

5. januar 2014

Muhmi

Er du sikker?

Ej det havde jeg heller ikke regnet med da, men jeg har simpelthen gearet mig selv op til at det sikkert gør meget ondt

Næsten, jeg har ikke prøvet det (Altså spiral) men jeg har også gearet mig selv helt op til at det skulle være mega smertefuldt (Har set videoer på youtube hvor man ser det bliver gjort, DON'T WATCH!) men alle der har det fået gjort, som jeg har spurgt, siger det er et hurtigt, sådan av-niv, men så er det overstået... Og ja, man må vel bare slappe godt af, trække vejret ind, puste godt ud og så må han/hun gøre det mens man puster ud, så skulle man slappe bedst af, bide tænderne sammen og tænke "You can do this, you're a strong confident woman, you can do this!!!" ¤#*!!%¤# og så er det overstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.