Gør det ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Puha

Jeg skal have en hormon så den skal jo så sidde nogle år

den kan nemlig sidde længe :-) og de fleste mærker ik rigtig noget til det... :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Næsten, jeg har ikke prøvet det (Altså spiral) men jeg har også gearet mig selv helt op til at det skulle være mega smertefuldt (Har set videoer på youtube hvor man ser det bliver gjort, DON'T WATCH!) men alle der har det fået gjort, som jeg har spurgt, siger det er et hurtigt, sådan av-niv, men så er det overstået... Og ja, man må vel bare slappe godt af, trække vejret ind, puste godt ud og så må han/hun gøre det mens man puster ud, så skulle man slappe bedst af, bide tænderne sammen og tænke "You can do this, you're a strong confident woman, you can do this!!!" ¤#*!!%¤# og så er det overstået

Haha tak for opmuntringen Håber jeg overlever

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

den kan nemlig sidde længe :-) og de fleste mærker ik rigtig noget til det... :-) 

Super det satser jeg på så

Anmeld

5. januar 2014

Sara.

Det gjorde ikke ondt her

Anmeld

5. januar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Haha tak for opmuntringen Håber jeg overlever

Hahahaha!  Mon ikke du gør det

Iiih, er så dårlig til at opmuntre når folk er bange for noget jeg ved ikke er rart Men det ville jo også være totalt tarveligt af os at sige det bare er super fedt at ligge med benene i stigbøjler mens en læge stikker en dikkerjavertus op i et hul der er mindre end dikkerjavertussen

Vil hellere fortælle som det er, at ja, det gør ondt på nogle, andre ligger med deres iPhone og spiller hayday mens det bliver gjort, tager bukserne på og går hjem..

Anmeld

5. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

At få lagt en spiral? Og hvad med derefter, vil jeg kunne mærke den eller have ondt?

Det skal jeg i morgen og jeg er godt nok nervøs

Jeg fik lagt den op ved fuld narkose i forbindelse med at jeg fik en kirugisk abort så kan ikke lige svare hvordan det er at få den sat op, men jeg kunne intet mærke til den - heller ikke under sex... 

Da jeg skulle have den fjernet var jeg sikker på at det ville gøre ondt, men det eneste jeg kunne mærke var faktisk min læges kolde fingre...

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hahahaha!  Mon ikke du gør det

Iiih, er så dårlig til at opmuntre når folk er bange for noget jeg ved ikke er rart Men det ville jo også være totalt tarveligt af os at sige det bare er super fedt at ligge med benene i stigbøjler mens en læge stikker en dikkerjavertus op i et hul der er mindre end dikkerjavertussen

Vil hellere fortælle som det er, at ja, det gør ondt på nogle, andre ligger med deres iPhone og spiller hayday mens det bliver gjort, tager bukserne på og går hjem..

Der er heller ingen grund til at pakke det ind

Anmeld

5. januar 2014

_-Kathrine-_

Nej, det synes jeg ikke...
Det niver lidt når lægen tager fat i livmoderhalsen med en tang og så er det overstået, så det er kun et kort sekund

Jeg var også vildt nervøs, men bare ta' det roligt og træk vejret helt ned i maven

Anmeld

5. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Puha

Jeg skal have en hormon så den skal jo så sidde nogle år

jeg så lige du skal have hormon spiral... min var kobber da jeg ikke kan tåle hormon'en... ved ikke om der er forskel på dem...

Anmeld

5. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

At få lagt en spiral? Og hvad med derefter, vil jeg kunne mærke den eller have ondt?

Det skal jeg i morgen og jeg er godt nok nervøs

Det kommer helt an på lægen vil jeg sige og om du har født.

den første jeg fik nev men kun kortvarrigt, det var en kobberspiral, lagt op hos egen læge og havde ikke født.

nr. 2 var en hormonspiral, jeg fik lagt hos gynækolog, efter fødsel, og den kunne jeg slet ikke mærke..
Da han bad mig hoppe ned blev jeg helt forvirret for jeg troede ikke han havde lagt den op endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.