Magter det ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2014

Sandratoft

Janne T. skriver:

Sidste gang der var fest bad vi ham skrue ned (omkring kl 23.30) fordi vi havde små børn der blev kede af det, så han ved det jo godt.. Det er også bare lidt træls at skulle være den sure kælling, for nu har jeg jo talt med ham/set ham nogle gange, og han er ikke ligefrem den super imødekommende type Så tænker jeg også, hvad så hvis han ender med at skrue endnu mere op for at provokere Han skruede ned der sidste gang, men ikke ret meget! Og jeg fortalte ham da endda venligt, at det også var sådan ifølge ordensreglementet, at der skulle være ro på det tidspunt (uden at lyde sur )

Ja, sexen.. Haha - Det morer mig nu mest Især fordi det ikke varer ret længe af gangen, vi taler måske et minuts højlydt knalden og senge-knirken, så er det ligesom det

Har i ikke et ordensregelment hvor der præcist står noget mht støj og tidspunkter for støj? For hvis han bare fortsætter i samme dur, så må i sende en klage ind omkring ham. Find et stykke papir frem, og skriv tidspunkter og støjniveau ned, så i har det, og så ellers gå til ham. Jeg snakker ikke om at i skal chikanere ham, men det er ikke i orden at han ødelægger jeres (og muligvis også andres) hverdag og weekend på den måde. Efter et vidst antal klager og advarsler, kan han blive smidt ud. Mig og en eks havde engang en overbo der festede voldsomt meget og længe, og hørte høj bass musik i hverdagene, og vi blev ved med at klage til viceværten og boligselskabet, da det ikke nyttede noget at gå op og snakke med ham, og han blev til sidst smidt ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Loa

Janne T. skriver:

Jeg vil bare sige tak for svarene igen!

Håber virkelig i kan finde en løsning på det.
Dårlige naboer er bare ikke holdbart!

Anmeld

7. januar 2014

Sitrani

Janne T. skriver:

Hold k... jeg hader at bo i den her lortelejlighed! Det har været SÅ godt de sidste 2 år, hvis lige man tæller underboen fra som giver lugtgener, men som dog ellers er rimelig fredelig. Vores nabo til den ene side (i samme opgang) er en venlig single-dad, som er stille og rolig. Vores nabo til den anden side var, indtil for 1½ måned siden, en single mor med en dreng på 10-11 år, så der har bare været stille og roligt. Generelt har der ikke været andre unge mennesker i opgangen end os, pånær nede i stuen, men de er også stille og rolige unge mennesker.

Nu har vi så fået ny nabo, og selvfølgelig lige på den side af lejligheden hvor soveværelset og børneværelset er. Og der en ung fyr. Som kan lide at feste. Med tekno. Og har virkelig meget højlydt sex.

Jeg VED godt at det må man leve med´i lejligheder, så den skal jeg venligst ikke have kastet i hovedet - for derfor kan jeg da godt være træt af det! Jeg er så ked af at have gået fra 2 år i fred og ro og ingen gener til så hyppige lydgener fra den unge fyr der gør, at ungerne ikke kan sove og vågner grædende igen og igen.

Især en aften som i aften hvor jeg er alene med ungerne, og han har fyret godt op for technoen Hvorfor skal vi være fattige studerende! Jeg vil bo i et hus med afstand til naboerne, jeg vil have ro! Jeg kan helt ærligt ikke holde ud at bo her, hvis det fortsætter!

Kan godt forstå dig.... Når man bor i lejlighed, er der nogle ordensregler man skal overholde. BL.a. Med støjgener. Man må fx ikke spille høj musik efter kl. 23 i weekenderne her hvor vi bor, osv. Undersøg hvad jeres lejligheder har af ordensregler. Ham jeres nabo skal følge dem, og I har ret til at klage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.