Magter det ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

B&J

Janne T. skriver:

Sidste gang der var fest bad vi ham skrue ned (omkring kl 23.30) fordi vi havde små børn der blev kede af det, så han ved det jo godt.. Det er også bare lidt træls at skulle være den sure kælling, for nu har jeg jo talt med ham/set ham nogle gange, og han er ikke ligefrem den super imødekommende type Så tænker jeg også, hvad så hvis han ender med at skrue endnu mere op for at provokere Han skruede ned der sidste gang, men ikke ret meget! Og jeg fortalte ham da endda venligt, at det også var sådan ifølge ordensreglementet, at der skulle være ro på det tidspunt (uden at lyde sur )

Ja, sexen.. Haha - Det morer mig nu mest Især fordi det ikke varer ret længe af gangen, vi taler måske et minuts højlydt knalden og senge-knirken, så er det ligesom det

sådan en nabo har v også haft det varede max 10 minutter i det hele også igen om natten og igen den nat men altid max 10minutter selv om det var forskellige men men træls at høre på ..

jeg har heldig vis fået hende oven på som ven på facebook så hvis de larmer vildt s kan jeg skrive til hende der og hun skruger straks ned, og de går i byen kl 01 når det e.

heldig vis kan daniel sove fra alt den er mere os der ikke kan og super hårdt når vi skal møde kl 07 ..

men første gang var det så højt og tramp brian fløj der op åbnede døren han bankede ikke engang på og skældte dem ud måske heller ikke sødt men det var helt vildt har aldrig prøvet noget lignede ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Er de andre beboere ikke generet?
I skal skrive en klage. Noter tidpunkter mv. Ned, og så få flere beboere til at skrive under på klagen. Send både til ham og til boligselskabet/udlejer.

Anmeld

4. januar 2014

lineog4

Team Putte skriver:

årh jeg har prøvet det samme! Dog flyttede der et par ind som festede alle ugens dage og når de havde drukket fik konen tæsk! Ulideligt at høre på og vi tilkaldte politiet mange gange! vi klagede til boligselskabet og de flyttede efter et par måneder, heldigvis!

Klag til selskabet! I kan ikke være de eneste det generer? Snak med naboerne og lav en fælles klage.. Bare husk at skrive i til være anonyme så han ikke ser sig sure på jer i kan også gå direkte til ham.. Er i konfliktsky så smid en seddel i postkassen

Ej har du boet ved siden af mine gamle underboer  I jeg ved ikke hvor mange år skulle vi høre dem holde fest hver weekend og jeg ved ikke om de kastede terninger på gulvet men sådan lød det. Og når festen gik mod enden var det lige så sikkert som amen i kirken så blev det det vildeste skænderi og nogen gange endte det i korporligt - kan huske en gang hvor manden gik og hun råbte fortvivlet ned af opgangen: nu har du jo slået mig Johny, så kan du lige så godt blive. Kom tilbage....

Anmeld

4. januar 2014

Papillon

Haha de skønne naboer 

Her er det overboen, man hører mest til. Den første vi havde, havde muskelsvind, så det lød derefter, når hun gik henover gulvet. Egentlig ikke forstyrrende, bare en karakteristisk lyd. Siden flyttede så en ung fyr ind, som elskede at spille guitar og synge højlydt til, så højt, at man kunne genkende sangen. Han sang iøvrigt ikke helt rent altid..

Nu bor der så en deroppe, som forstår at larme. Han er glad for techno/andet (for mig) intetsigende musik og skruer gerne højt op. Han holder fester, nok som den eneste i opgangen. Han har tit en pige på besøg, der vandrer rundt på sine stiletter indendørs. Det sker også, at de skændes, smækker med døre eller har sex. Hun er skriger.. Derudover ryger han ud af vinduet, så jeg kan lugte det herinde, på trods af at vores vinduer er lukkede.

Håber vi får tilbudt lejlighed på familiekollegium, før den lille kommer

Anmeld

4. januar 2014

Team Putte

lineog4 skriver:

Ej har du boet ved siden af mine gamle underboer  I jeg ved ikke hvor mange år skulle vi høre dem holde fest hver weekend og jeg ved ikke om de kastede terninger på gulvet men sådan lød det. Og når festen gik mod enden var det lige så sikkert som amen i kirken så blev det det vildeste skænderi og nogen gange endte det i korporligt - kan huske en gang hvor manden gik og hun råbte fortvivlet ned af opgangen: nu har du jo slået mig Johny, så kan du lige så godt blive. Kom tilbage....

Arh men det er jo direkte sørgeligt!

deres overboer blev så trætte af det at de holdte en fest hvor de lagde højtalerne på gulvet og samtlige gæster gik og trampede i gulvet hele aftenen vi var advaret så vi kunne tilbringe aftenen ude men vi var hjemme og havde god griner på vi gik endda over med en kurv med vodka og chips bare for lige at vise vi støttede deres projekt

Anmeld

4. januar 2014

AnthonsMor

Janne T. skriver:

Hold k... jeg hader at bo i den her lortelejlighed! Det har været SÅ godt de sidste 2 år, hvis lige man tæller underboen fra som giver lugtgener, men som dog ellers er rimelig fredelig. Vores nabo til den ene side (i samme opgang) er en venlig single-dad, som er stille og rolig. Vores nabo til den anden side var, indtil for 1½ måned siden, en single mor med en dreng på 10-11 år, så der har bare været stille og roligt. Generelt har der ikke været andre unge mennesker i opgangen end os, pånær nede i stuen, men de er også stille og rolige unge mennesker.

Nu har vi så fået ny nabo, og selvfølgelig lige på den side af lejligheden hvor soveværelset og børneværelset er. Og der en ung fyr. Som kan lide at feste. Med tekno. Og har virkelig meget højlydt sex.

Jeg VED godt at det må man leve med´i lejligheder, så den skal jeg venligst ikke have kastet i hovedet - for derfor kan jeg da godt være træt af det! Jeg er så ked af at have gået fra 2 år i fred og ro og ingen gener til så hyppige lydgener fra den unge fyr der gør, at ungerne ikke kan sove og vågner grædende igen og igen.

Især en aften som i aften hvor jeg er alene med ungerne, og han har fyret godt op for technoen Hvorfor skal vi være fattige studerende! Jeg vil bo i et hus med afstand til naboerne, jeg vil have ro! Jeg kan helt ærligt ikke holde ud at bo her, hvis det fortsætter!

Hvor kan jeg godt forstå dig! Det er fandme heller ikke særlig sjovt!

Min nabo, i min nye lejlighed holder også tit fest, og de har endda et lille barn, hvor de gør af ham, det aner jeg ikke.. Men høj musik kommer der også tit derfra! Så jeg kender til noget af det.. Er gudskelov ikke blevet udsat for sex'lyde endnu, heldigvis!

Du får lige en krammer på vejen

Anmeld

4. januar 2014

lineog4

Team Putte skriver:

Arh men det er jo direkte sørgeligt!

deres overboer blev så trætte af det at de holdte en fest hvor de lagde højtalerne på gulvet og samtlige gæster gik og trampede i gulvet hele aftenen vi var advaret så vi kunne tilbringe aftenen ude men vi var hjemme og havde god griner på vi gik endda over med en kurv med vodka og chips bare for lige at vise vi støttede deres projekt

Jeg arbejdede på det tidspunkt på det gamle grøntorv kl tidligt lørdag morgen, efter en sen nat hcor jeg havde fået en times søvn grundet dem, kom jeg til at trykke fingeren lidt længe på deres dørklokker om morgenen.

men ja det er sørgeligt og prøvede faktisk nogen gange at spørge hende om vi kunne hjælpe på en måde, men hun takkede pænt nej

Anmeld

4. januar 2014

StudPsyk

Jeg svarer altså lige samlet piger, er helt smadret.

Men hvor træt jeg end er af det, er jeg også realistisk og ved, at vi ikke har noget at have klagen i. For han fester jo kun i weekenden, og selvom det er tit, så er det jo ikke "ulovligt" at holde fest, det er jo en af de ting vi måtte tage med da vi flyttede i lejlighed, selvom jeg netop bare hader det helt vildt Han skruer typisk ned henunder midnat, og det er jo helt fint, det er jo kun et problem, fordi vores unger sover kl. 18.30/19.00, og vi kan jo ikke bede ham om at skrue ned der, for det er jo der hans fester begynder.

En lille jubel vil jeg dog komme med: Han har skruet ned i dag! Weeeiiii!!! Nu er der stille. James nåede dog at vågne helt ulykkelig en 4-5 gange.. Rose sov fra det heldigvis

Anmeld

4. januar 2014

pussekat

Janne T. skriver:

Hold k... jeg hader at bo i den her lortelejlighed! Det har været SÅ godt de sidste 2 år, hvis lige man tæller underboen fra som giver lugtgener, men som dog ellers er rimelig fredelig. Vores nabo til den ene side (i samme opgang) er en venlig single-dad, som er stille og rolig. Vores nabo til den anden side var, indtil for 1½ måned siden, en single mor med en dreng på 10-11 år, så der har bare været stille og roligt. Generelt har der ikke været andre unge mennesker i opgangen end os, pånær nede i stuen, men de er også stille og rolige unge mennesker.

Nu har vi så fået ny nabo, og selvfølgelig lige på den side af lejligheden hvor soveværelset og børneværelset er. Og der en ung fyr. Som kan lide at feste. Med tekno. Og har virkelig meget højlydt sex.

Jeg VED godt at det må man leve med´i lejligheder, så den skal jeg venligst ikke have kastet i hovedet - for derfor kan jeg da godt være træt af det! Jeg er så ked af at have gået fra 2 år i fred og ro og ingen gener til så hyppige lydgener fra den unge fyr der gør, at ungerne ikke kan sove og vågner grædende igen og igen.

Især en aften som i aften hvor jeg er alene med ungerne, og han har fyret godt op for technoen Hvorfor skal vi være fattige studerende! Jeg vil bo i et hus med afstand til naboerne, jeg vil have ro! Jeg kan helt ærligt ikke holde ud at bo her, hvis det fortsætter!

hejsa
det er også der for vi her får en række hus da i hovedgård da her ikke nabo op af væg vi her have hele vej runde om hus så kun hække op til /have
kun ikke hold ud af bor i lejehed mere da min til nabo kom og sige at vi ikke skulle råbet højt ja der være kom min hjem da hun så sige at jeg have råbet af min mand så kun jeg ikke lave med at sige ja vis jeg skal råbet efter han så er det godt da få han være syd på i lastbil

Anmeld

4. januar 2014

Team Putte

lineog4 skriver:

Jeg arbejdede på det tidspunkt på det gamle grøntorv kl tidligt lørdag morgen, efter en sen nat hcor jeg havde fået en times søvn grundet dem, kom jeg til at trykke fingeren lidt længe på deres dørklokker om morgenen.

men ja det er sørgeligt og prøvede faktisk nogen gange at spørge hende om vi kunne hjælpe på en måde, men hun takkede pænt nej

Man føler sig bare magtesløs i sådan en situation

En gang hørte vi dem skændes voldsomt og hun fik et par klask og hun hylede og skreg... Så hørte vi et Gonk præcis som hvis man får slået noget mod radiatoren.. og så blev der helt stille.. Man har det elendigt når sådan noget står på men vi havde det 10 gange værre lige der hvor man bare tænke nu har han smadret hendes hoved ind i radiatoren og hele natten gik på at spekulere på om hun var ok Var så glad da de flyttede!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.